نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: یک پیوست فرهنگی جامع در کنار هر کار سازندگی تعریف شود.
کد خبر: ۴۶۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 18 July 2017
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع اعضای بسیج سازندگی و گروه های جهادی سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر اظهار داشت: فعالیت های جهادی و زحماتی که شما در بسیج سازندگی می کشید، تجلی فرهنگی و هدایتی زیادی بر جامعه پیرامونی دارد.

وی با تأکید بر پیوست فرهنگی در پروژه های سازندگی، افزود: باید یک سیاست راهبردی طراحی شود که هر کار سازندگی انجام می شود یک پیوست فرهنگی جامع در کنار آن باشد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در عرصه کار و تلاش های جهادی، از تمدن مقدمی، استفاده و عبور کنید برای تأثیرگذاری بر فضای پیرامونی، اظهار داشت: در عرصه بسیج سازندگی، گذشته از اینکه باید نگاه تمدنِ ابزاری و مقدمی داشته باشید، هدف اصلی، باید بخشِ تمدنِ اصالی و حقیقی باشد.

وی بیان کرد: اگر دانش آموزان در فضای خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومین قرار گیرند، نگاه جامعه شناسانه آنان متفاوت خواهند شد.

ایشان با اشاره به اینکه دانش آموزان، مدیران، مسئولین و متصدیان آینده این نظام خواهند بود، افزود: داشتن روحیه بسیجی و بسیجی اندیشیدن و عمل کردن، تکامل‌یافته‌ترین روش جهاد در عرصه یک نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: بسیج دانش آموزی برای دانش آموزان یک نعمت است که هم فرهنگ دینی و جامع دانش آموزی را ارائه می‌دهد و هم خط مقدم و سد محکم در مقابل تهاجم فرهنگی به حوزه دانش آموزی است.

وی افزود: وظیفه اصلی بسیج دانش آموزی، مهندسی کردن دانش آموزان به سمت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در حوزه‌های اعتقادات، رفتار، اخلاق و بصیرت و مجاهدت های به موقع است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار