مدیرکار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، نیروهای بومی استان بوشهر در پروژه‌های پارس جنوبی به کارگیری می‌شوند.
کد خبر: ۴۶۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 19 July 2017
عقیل منفرد بعدازظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های اشتغال‌زایی در پروژه‌های پارس جنوبی با اشاره به اینکه مطابق ماده 5 مقررات اشتغال در مناطق ویژه به عهده مدیریت کار و خدمات اشتغال است اظهار داشت: مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس جنوبی به عنوان متولی ساماندهی حوزه اشتغال در این منطقه است و بر اساس مطابق با اسناد بالادستی  فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه  به کارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در پروژه‌های پارس جنوبی در اولویت قرار دارد تصریح کرد:برنامه‌های پنجم و ششم، مصوبات هیئت وزیران و بخشنامه‌های وزارت نفت از مهمترین اسناد مرتبط با نحوه بکارگیری نیرو در پارس جنوبی است که مطابق با این قوانین بدون در نظر گرفتن سایر موارد و سلیقه‌های متفرقه گام بر داشته می‌شود.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس با بیان اینکه تاکنون تعاملات مناسبی با کمیسیون کارگری استان  بوشهر در تامین اشتغال نیروهای بومی برقرار شده تصریح کرد: پیرو تاکیدات مکرر مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در خصوص تعامل با دستگاههای مختلف برای کمک به اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در پروژه‌های نفت و گاز، تاکنون تعاملات مناسبی با کمیسیون کارگری استان و دیگر بخش‌ها به منظور استفاده از تمامی ظرفیت‌های برقرار شده  و از همه قابلیت‌های موجود استان بهره  برده شده است.

منفرد با تاکید بر اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در پروژه‌های پارس جنوبی بیان کرد: مطابق با قوانین و اسناد بالادستی در منطقه ویژه پارس تمام تمهیدات برای بکارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در پروژه‌ها اندیشیده شده و این مدیریت فراتر از قوانین موجود گام بر نمی‌دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار