مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان از جذب ۶۶۷ حامی نیکوکار در سه سه ماهه نخست سال جاری برای حمایت از ۱۷۷ فرزند یتیم و محسنین خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 19 July 2017
عبدالحسین رهبر ظهر سه شنبه در جمع مدیران شهرستان کنگان با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در این شهرستان، گفت: طرح  جذب حامی از طرح های مشارکتی کمیته امداد به شمار می رود که با هدف جذب کمک های مردمی برای ایتام و فرزندان خانوارهایی که دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده هستند اجرا می شود.

مدیرکمیته امداد شهرستان کنگان با بیان اینکه یکهزار و ۵۳۷ خانواده نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قرار دارند، افزود: هم اکنون یک هزار ۴۹۵ حامی نیکوکار حمایت ۴۳۰ نفراز ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم( محسنین) تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح "اکرام ایتام و محسنین" برعهده دارند که ۲۵۳ نفر از آنان محسنین و ۱۷۷ نفر دیگر از ایتام هستند.

وی  خاطر نشان کرد: با اجرای طرح اکرام در کمیته امداد شهرستان کنگان از ابتدای سال تا کنون به ویژه در ماه مبارک رمضان ۶۶۷ حامی نیکوکار حمایت از ۱۷۷ فرزند یتیم و غیر یتیم را بر عهده گرفتند و در این مدت بیش از ۳۴۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی ناشی از فوت سرپرست، مشکلات تحصیلی و درمانی از مهم‌ترین مشکلات فرزندان ایتام و محسنین است، افزود: خیران با حضور در عرصه محرومیت زدایی، بستر توانمندی این ایتام و محسنین را فراهم  می آورند و با پرداخت حداقل ۵۰۰ هزار ریال به صورت ماهیانه حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم را برعهده می گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه مردم شهرستان کنگان در بیش از ۴۵ طرح مشارکتی با کمیته امداد همکاری دارند، یادآور شد: خیران می توانند برای حمایت از ایتام با مراجعه به کمیته امداد جهت ثبت نام و دریافت شناسنامه ایتام و خانواده های محسنین اقدام کنند و با تعهد پرداخت از حداقل ۵۰۰ هزار ریال به صورت ماهانه در این طرح های خداپسندانه مشارکت داشته باشند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار