مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی اسکله کنگان با تلاش تمام امکانات شامل شناورهای ناجی ۸، ۱۸، یدک‌کش فتح‌المبین و نجف تحت کنترل است که به‌زودی خاموش می‌شود.
کد خبر: ۴۶۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 22 July 2017
محمدمهدی بنچاری در گفت‌وگو با خبرنگار در کنگان با بیان اینکه پس از وقوع آتش‌سوزی تمام امکانات بندری برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شد، اظهار داشت: آتش‌سوزی از ساعت 13:45 در اسکله دومنظوره  صیادی و تجاری کنگان آغاز شد و پس از آن نیروهای امدادی از جمله تجهیزات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به منطقه برای مهار آتش اعزام شد.

وی با ابراز اینکه تجهیزات امدادی بندری در اسکله کنگان مستقر شد، گفت: برای مهار آتش و نجات آسیب‌دیدگان ناجی 8 و 18 به‌همراه یدک‌کش‌های فتح‌المبین و نجف در محل حادثه مستقر شد و فعالیت‌های امدادی آنان در حال انجام است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اعلام اینکه هم‌اکنون نیروهای امدادی در حال مهار آتش هستند، تصریح کرد: عملیات اطفای آتش‌سوزی با تلاش شناورهای ناجی 8 و 18 و یدک‌کش‌های فتح‌المبین و نجف و دیگر آتش‌نشانان در حال انجام است که آتش تحت کنترل در آمده ولی هنوز خاموش نشده است.

بنچاری با تأکید بر اینکه رعایت ایمنی در شناورها امری مهم و الزامی است، افزود: در مواقع بروز آتش در شناور باید امکانات ایمنی به‌ویژه اطفاء حریق فراهم باشد تا حادثه گسترش پیدا نکند.

وی با ابراز اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: با روندی که در پیش است به‌زودی آتش اسکله بندر کنگان مهار می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: متأسفانه در این حادثه به برخی شناورها خسارت‌های قابل توجهی وارد شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار