مدیرکل دفترفنی استانداری بوشهر گفت: بر اساس شاخص‌های تعیین برای مناسب سازی محیط‌ها و اماکن عمومی، این طرح‌ها در شهرهای استان بوشهر با مشارکت دستگاه‌های مرتبط ، اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۴۶۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 23 July 2017
کریم حسین‌آبادی ظهر امروز در ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان بوشهر با بیان اینکه از طرح‌های مناسب‌سازی همه مردم استفاده می‌کنند اظهار داشت: موضوع مناسب‌سازی محیط شهری و اماکن عمومی مربوط به اشخاص خاصی نیست بلکه همه مردم کم توان از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی با تاکید بر بهره جستن همه مردم از طرح‌ها و فضاهای مختلف جامعه گفت: اگر برخی از اماکن و فضاهای عمومی در شهرها نتوانند استفاده کنند نارضایتی در پی دارد که فراهم کردن محیط بهره‌مندی همه مردم از این مکان‌ها امری مهم و ضروری است.

مدیرکل دفترفنی استانداری بوشهر با بیان اینکه در 4 سال گذشته طرح‌های مناسب سازی بهبود یافته است خاطر نشان کرد: در اجرای طرح‌ها و فضاهای عمرانی، تفریحی و عمومی، توجه به مناسب سازی افزایش یافته ولی باید در این عرصه به صورت تخصصی به آن نگاه شود.

حسین‌آبادی با تاکید بر افزایش آگاهی آحاد جامعه از اهمیت مناسب سازی محیط‌ها گفت: بخش عمده‌ای از کندی کار در مناسب‌سازی، عدم آگاهی است که باید به این مهم توجه شود.

وی، صدور پروانه پایان کار ساختمان‌های عمومی را نیاز به اجرای طرح های مناسب‌سازی دانست و تاکید کرد: باید همه افراد کم‌توان از فضاها و اماکن عمومی استفاده کنند که در این راستا بر اساس شاخص‌های تعیین برای مناسب سازی محیط‌ها و اماکن عمومی، این طرح‌ها در شهرهای استان بوشهر با مشارکت دستگاه‌های مرتبط ، اجرایی می‌شود.

مدیرکل دفترفنی استانداری بوشهر، یکی از شاخص‌های جشنواره شهید رجایی برای انتخاب دستگاه برتر را  اجرای مناسب سازی دانست و گفت: در این حوزه کمیته‌های تخصصی مناسب سازی در استان و شهرستان‌ها تشکیل شود و راهکار ارائه کنند.

 حسین‌آبادی  با تاکید بر تشکیل کمیته فنی مناسب سازی در استان بوشهر افزود: شهرداری‌های استان بوشهر برای مناسب‌سازی محیط‌ها و اماکن عمومی ردیف بودجه‌ای خاص مصوب و اختصاص دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار