رئیس پلیس شهرستان دشتستان گفت: سارقان مسلحی که با سر و صورت پوشیده و با اسلحه کلاش، اقدام به سرقت خودرو در جاده‌ دشتستان کرده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۶۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 23 July 2017
سرهنگ سید جواد رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در برازجان با تاکید بر ارتقاء امنیت در دشتستان اظهار داشت: امنیت و شاخص‌های امنیت در دشتستان افزایش یافته به‌گونه‌ای جرائم خشن در این شهرستان در سه ماه نخست امسال نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

وی با اشاره  دستگیری سارقان مسلح در دشتستان بیان کرد: خودروی که سه راهی روستای قلعه سفید دشتستان پارک بوده در همین حین دو نفر راکب موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده راننده خودرو را با اسلحه کلاش تهدید و خودرو را سرقت می‌کنند.

رئیس پلیس دشتستان با اشاره به دستگیری سارق در کمتر از یک ساعت خاطر نشان کرد: با تماس این فرد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران انتظامی کلانتری شهر دالکی که نزدیکی محل وقوع حادثه در حال گشت زنی بودند در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و با توجه به اقدام به موقع  ماموران گشت انتظامی، سارقان مجبور شدند خودروی سرقتی،  موتورسیکلت و اسلحه خود را در مسیر رها و با استفاده از تاریکی شب اقدام به فرار کردند.

سرهنگ رضوی گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی از طریق موتورسیکلت به جامانده سارقان هویت یکی از آنها را که دارای سوابق متعدد کیفری بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش وی را دستگیر و به مرکز پلیس انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: این متهم در بازجویی اولیه پلیس به سرقت مذکور با همدستی فردی اعتراف کرد که ضمن هماهنگی با مقام قضایی همدست سارق دستگیر و هر دوی آنها در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار