بوشهر- امام‌جمعه بوشهر گفت: تحریم‌ها موضوع جدیدی برای ما نیست و هیچ خللی در مسیر حرکت کشورمان ایجاد نمی‌کند بلکه زمینه‌ساز خودکفایی بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۴۶۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 29 July 2017
به گزارش خبرنگار ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران،  اظهار داشت: این تحریم ها چیز جدیدی برای ما نیست و هیچ خللی در مسیر حرکت  کشورمان ایجاد نمی کند بلکه زمینه ساز خودکفایی بیشتر می شود.

وی افزود: مسئولان آمریکا انگار هیچ کاری غیر از تحریم ایران ندارند چرا که تمام وقت خود را به این موضوع پرداخته اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: مردم ما از ابتدای انقلاب تا کنون نشان داده اند که ایران اسلامی دارای خودکفایی در ابعاد مختلف است و به دیگر دولت ها وابسته نیستند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: در جریان توافق برجام ایران همه تعهدات خود را انجام داد اما کشور ما انقلاب کرد که زیر با ذلت نرود و استقلالش را از دست ندهد به همین دلیل در برابر بد عهدی های آمریکا سکوت نخواهیم کرد.

وی به موضع گیریهای رژیم اشغالی علیه فلسطین اشاره کرد و گفت: این فعالیت های جدید به دلیل موضع گیری های آمریکا انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به ایام دهه کرامت خاطر نشان کرد: انتظار می رود برنامه های این دهه ماننده دیگر سال ها به نحوه مطلوبی برگزار شود.

وی به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی  اشاره و عنوان کرد: از تلاش های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و استان بوشهر قدر دانی می شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به آتش سوزی در اسکله صیادی بندر کنگان عنوان کرد: باید به استاندارد سازی و تامین تجهیزات اطفای حریق در اسکله های استان توجه شود تا دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: لنج ها عامل امرار معاش خیلی از مردم استان بوشهر هستند و می طلبد که خیلی زود خسارت حادثه دیدگان داده شود.

وی بیان کرد: در برخی از شهر های استان موضوع بحران آب وجود دارد که باید مسئولین با تدبیر بیشتر این موضوع را حل کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار