مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی‌جم گفت: با تکمیل طرح‌های بهسازی و بازسازی ورزشگاه تختی جم، این ورزشگاه آماده میزبانی مسابقات فوتبال لیگ برتر و دیدار تیم پیکان تهران و پارس جنوبی‌جم شد.
کد خبر: ۴۶۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 31 July 2017
بهرام رضائیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جم با بیان اینکه تیم پارس جنوبی‌جم از توانمندی بالایی برخوردار است اظهار داشت: این تیم در نخستین بازی، مسابقات فوتبال لیگ برتر تیم حریف را گلباران کرد که نشان از توانمندی تیم پارس جنوبی‌جم اعم  از سرمربی، کادر فنی، مربی، بازیکنان و سایر دست‌اندرکان است.

وی با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیم پارس جنوبی‌جم با پیکان تهران افزود: تیم پارس جنوبی‌جم این هفته میزبان تیم پیکان تهران است که از آمادگی و روحیه بالایی برخوردار است.


مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی‌جم از تکمیل طرح‌های نوسازی و بهسازی ورزشگاه تختی جم خبر داد و گفت: با تکمیل طرح‌های بهسازی و بازسازی ورزشگاه تختی جم، این ورزشگاه آماده میزبانی مسابقات فوتبال لیگ برتر و دیدار تیم پیکان تهران و پارس جنوبی‌جم است.

رضائیان با اشاره به آمادگی ورزشگاه تختی جم برای برگزاری مسابقات لیگ‌برتر تاکید کرد: با آماده شدن ورزشگاه تختی جم، تیم پارس جنوبی‌ مشکلی برای میزبانی از تیم پیکان تهران در هفته دوم لیگ برتر ندارد.


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم نیز با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی و پیگیری‌های مسئولان شهرستان جم به ویژه مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم، کار تعمیر و تجهیز ورزشگاه تختی شهر جم برای میزبانی مسابقات لیگ برتر رو به پایان است افزود: کار تجهیز و نوسازی رختکن،جایگاه ویژه و چمن مصنوعی اطراف ورزشگاه رو به پایان است.

عباس دراهکی با بیان اینکه  تنظیم نور ورزشگاه تختی تا روز چهارشنبه از پیمانکار تحویل گرفته می‌شود خاطر نشان کرد: فنس کشی و احداث حفاظ ورزشگاه در دو روز آینده پایان می‌یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار