رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با بیان اینکه بسته‌های پنج‌گانه اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد،گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی براساس بسته‌های پنجگانه در بخش‌های رونق تولید، اشتغال‌ و جذب سرمایه‌گذاری در استان بوشهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۶۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 31 July 2017
رضا عوض‌پور صبح امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر، با اشاره به ظرفیت این استان در حوزه اقتصاد، تولید و اشتغال اظهار داشت: استان بوشهر از ظرفیت‌های مهمی در حوزه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال برخوردار است که براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اجرایی می‌شود.

وی، از شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی، سرمایه‌‌گذاری و اشتغال‌زایی استان بوشهر خبرداد و گفت: ظرفیت‌های مهم اشتغال‌زایی و تولیدی در  استان بوشهر شناسایی شده که باید از این فرصت در تحقق طرح‌های اقتصادی مقاومتی استفاده کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با بیان اینکه بسته‌های پنج‌گانه اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، 5 بسته اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده در بخش‌های رونق تولید، اشتغال‌ و جذب سرمایه‌گذاری در استان بوشهر اجراء می‌شود.

عوض‌پور با بیان اینکه برنامه‌ها و پروژه‌های دستگاه‌های مختلف در قالب بسته پنج‌گانه اقتصاد مقاومتی مشخص می‌شود خاطر نشان کرد: رونق و اشتغال تولید شامل بسته ارتقای توان تولید ملی، بسته تامین مالی و سرمایه‌گذاری، بسته جذب، توسعه و تعمیق تکنولوژی، بسته تجارت خارجی و بسته اشتغال و توانمندسازی نیروی کار در راستای اجرا کردن بسته اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با بیان اینکه بسته‌های پنج‌گانه اقتصاد مقاومتی براساس ظرفیت‌های مناطق اجرایی می‌شود خاطرنشان کرد: بسته‌های پنج‌گانه اقتصاد مقاومتی برای 25 دستگاه اجرایی براساس ظرفیت‌های مناطق ابلاغ شده است.

عوض‌پور افزود: بسته‌های یاد شده اقتصاد مقاومتی در راستای رویکردهای پنجگانه درون‌زایی، برون‌گرایی، دانش‌بنیانی، مردمی بودن و عدالت‌بنیانی تهیه و  ابلاغ شده است.

وی، با اشاره به اینکه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر در سه مقطع زمانی 4 ماه ارزیابی می‌شود افزود: پیش بینی می‌شود در اجرای  بسته‌های پنج‌گانه اقتصاد مقاومتی بیش از 140 پروژه تدوین و اجرایی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر، تولید، اشتغال و حمایت از  فعالان اقتصادی و صنعتی تولیدی را در اولویت برنامه‌ها  دانست و بیان کرد: برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات لازم برای سرمایه در گردش و ثابت، اعتبارات مورد نیاز از سوی بانک‌ها پرداخت می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار