مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: آموزش‌های مهارتی بر اساس نیاز بازار کار استان بوشهر ارائه می‌شود.
کد خبر: ۴۶۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 31 July 2017
عبدالرسول کازرونی عصر یکشنبه در نشست با نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای افزایش مهارت جوانان استان بوشهر برای حضور در بازار کار برداشته شده است و طرح‌های مختلفی در دست اجرا است.

وی بیان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با نیروگاه اتمی بوشهر و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تمرکز خود را بر آموزش افراد جویای کار بومی گذاشته‌ایم زیرا برای صنعت خیلی مفید و به صرفه است که نیروهای شاغل در آن بومی باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای انعطاف‌پذیری در آموزش‌های مورد نیاز بازار کار است.

وی با اشاره به استقبال بالای مردم در دشتستان از کارگاه‌های آموشی فنی و حرفه‌ای گفت: آموزش نیروی انسانی و توانمند کردن جوانان با آموزش های مهارتی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری پر سودی در حوزه اشتغال است.

کازرونی با بیان اینکه توسعه آموزش‌های مهارتی در همه حوزه‌ها در شهرستان دشتستان در دستور کار است اظهار داشت: طراحی فضاهای جدید آموزشی و ارائه رشته‌های نوین همگام با پیشرفت دانش روز در برنامه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر است.

وی با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با منابع انسانی قوی و دارای مهارت محقق خواهد شد افزود: آموزش‌های مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای بر اساس نیاز بازار کار وتقاضا محور برای علاقه مندان به فراگیری آموزش های مهارتی ارایه می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار