معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از اختصاص ۷۵ میلیارد ریال اعتبار به حوزه درمان و سلامت دشتستان برای ساخت ۴۸ طرح عمرانی خبرداد.
کد خبر: ۴۷۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 01 August 2017
ایرج بیژنی ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان از نوسازی، بهسازی و ساخت مراکز بهداشتی درمانی و خانه بهداشت در استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: این طرح‌ها در قالب مرکز جامع سلامت در روستاها و شهرهای استان بوشهر طراحی و اجرایی شده است.

وی از ساخت و نوسازی 176 پروژه درمانی و بهداشتی در استان بوشهر خبرداد و  خاطر نشان کرد:  برای اجرای این طرح‌ها 800 میلیارد ریال اعتبار تصویب که در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر اجرایی شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه در شهرستان دشتستان 48پروژه بهداشتی درمانی طراحی شده است تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل ساخت، تجهیز و توسعه 22 خانه بهداشت، 13 خانه پزشک، 2 واحد کلینیک دهان و دندان، کلینیک تخصصی ویژه با 35 مطب، آزمایشگاه، رادیولوژی، 4 مرکز خدمات جامع سلامت و ساخت، تکمیل و تجهیز اورژانس شهری و جاده‌ای است.

بیژنی با بیان اینکه برای اینکه برای اجرای این پروژه‌ها 75 میلیارد ریال اعتبار مصوب شد افزود: برای ساخت و تکمیل پروژه‌های درمانی و سلامت شهرستان دشتستان در 5 بخش 75 میلیارد ریال در کمیته برنامه‌ریزی دشتستان مصوب شد.

وی بیان کرد: این پروژه‌‌ها در قالب مرکز جامع خدمات سلامت، پایگاه سلامت جامعه و مرکز آموزشی مراقبت‌های بهداشتی طراحی و اجرایی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: تعدادی از این طرح‌ها در مراحل اولیه ساخت و  بخشی نیز در مراحل پایانی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار