مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: در راستای ایجاد اشتغال و تامین نیروهای متخصص، مهارت‌های آموزشی کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بر اساس ظرفیت‌های منطقه‌ای اجراء می‌شود.
کد خبر: ۴۷۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 01 August 2017
عبدالرسول کازرونی ظهر امروز در همایش توانمندسازی کارکنان صنعت برق استان بوشهر با همکاری فنی و حرفه‌ای با تاکید بر نقش مهم نیروهای مهارتی در توسعه و پیشرفت منطقه اظهار داشت: توسعه نیروی انسانی در آموزش فنی و حرفه‌ای از طریق آموزش به عنوان فرآیندی تفکیک ناپذیر با شکوفایی توانایی و استعداد نیروها، افزایش آگاهی و دانش، تغییر نگرش و نهایتاً تاثیرگذاری بر رفتار و عملکرد انسانها اهمیتی اساسی یافته و نقش به‌سزایی در بقای پیشرفت هر سازمانی ایفاء می‌کند.

وی با تاکید بر آموزش ضمن خدمت در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: یکی از مهمترین رویکردها برای توانمندسازی و توسعه سرمایه انسانی به منظور ایجاد قابلیت‌های دانشی، مهارتی و رفتاری در کارکنان سرمایه گذاری در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت است.

کازرونی با اشاره به اینکه آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان با هدف ارتقا مهارت‌های عملیاتی آنان انجام می‌پذیرد، تصریح کرد: سازمان‌ها با توجه به اهمیت آموزش تلاش می‌کنند فرصت‌هایی را برای رشد و بالندگی کارکنان خود فراهم کنند تا بدین وسیله بتوانند به رسالت‌ها و اهداف خویش نائل شوند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر آماده همکاری و تعامل با سایر نهادها و دستگاههای اجرایی در راستای توانمندسازی نیروی زیر مجموعه بوده تا در این مسیر در شکوفایی نظام جمهوری اسلامی گامی مهم برداشته شود.

وی با اشاره به تدوین مهارت‌های آموزشی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت:در راستای ایجاد اشتغال و تامین نیروهای متخصص، مهارت‌های آموزشی کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بر اساس ظرفیت‌های منطقه‌ای اجراء می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار