استاندار بوشهر گفت: با تشکیل کمیته‌های ۱۱ گانه ستاد اربعین استان بوشهر علاوه بر هماهنگی با ستاد استانی، برنامه‌ریزی لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۷۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 02 August 2017
مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست ستاد اربعین استان بوشهر با تبریک میلاد امام رضا (ع) و با تاکید بر نقش مهم ستاد اربعین در ارائه خدمات به زائران حسینی اظهار داشت: فعالیت در امر ستاد اربعین یک رسالت معنوی بوده و البته وظیفه اداری همه مسئولان هم هست که باید با کیفیت بالا این کار  انجام شود.

وی از تشکیل  کمیته‌های 11 گانه ستاد اربعین  استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با تشکیل کمیته‌های 11 گانه ستاد اربعین استان بوشهر علاوه بر هماهنگی با ستاد استانی، برنامه‌ریزی لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم انجام می‌شود.

استاندار بوشهر ، یکی از فضائل کار در ستاد اربعین را مردمی بودن دانست و افزود: این فعالیت از ارزش معنوی بالایی برخوردار است لذا باید رویکرد مردمی فعالیت ستاد اربعین دنبال شود و دستگاه‌های اجرایی هم در کنار مردم ایفای نقش کنند اما کار آنها نباید با دستور اداری باشد.

سالاری با بیان اینکه در زمینه صدور ویزا برای حضور در مراسم اربعین باید جلوی اقدامات خلاف قانون گرفته شود، خاطر نشان کرد:  باید به متقاضیان تاکید شود که از راههای قانونی نسبت به تهیه ویزا برای حضور در مراسم اربعین اقدام کنند.

وی با تاکید بر تسهیل مسیرهای قانونی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلا معلی افزود: اگر مسیر قانونی را تسهیل کنیم و اطلاع رسانی خوبی در این زمینه صورت گیرد مردم به سمت راههای خارج از روال قانونی نمی‌روند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سال گذشته دستگاه‌های اداری استان بوشهر 105 میلیون تومان به ستاد اربعین کمک کردند، اظهار داشت:  برای امسال هم 280 میلیون تومان پیش بینی شده اما هنوز پرداختی برای این کار صورت نگرفته است.

سالاری اشاره به شناسنامه‌دار شدن موکب‌ها در مراسم اربعین حسینی تاکید کرد: ستاد اربعین موضوع بیمه زائران و شناسنامه‌دار کردن موکب‌ها را با جدیت دنبال کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار