مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در چهار ماه نخست امسال ۲۵ میلیارد ریال زکات در استان بوشهر وصول شد که ۱۰ میلیارد ریال آن را مردم خیر دشتستان پرداخت کرده‌اند.
کد خبر: ۴۷۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 02 August 2017
احمد لطفی بعدازظهر امروز در  نشست هم‌اندیشی توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد دشتستان با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر در توجه به حل مشکلات مستمندان در همه عرصه‌ها یاری رسان مددجویان این نهاد هستند اظهار داشت: طرح‌های مختلف در این نهاد مردمی به مشارکت مردم خیر و نیکوکار اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه خیران نیک اندیش استان بوشهر نقش مهم و تاثیرگذاری در رسیدگی به مددجویان دارند افزود: مردم نوع دوست این استان علاوه بر رسیدگی به نیازمندان در پرداخت زکات در کشور پیشتاز هستند به‌گونه‌ای که وصول آن نسبت به سال‌های گذشته از 20 برابر گذشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) بوشهر از وصول 25 میلیارد ریال زکات خبرداد و خاطر نشان کرد: در چهار ماه نخست امسال 25 میلیارد ریال زکات در استان بوشهر وصول شد که 10 میلیارد ریال آن را مردم خیر دشتستان پرداخت کرده‌اند.

لطفی، با بیان اینکه استان بوشهر جزء 5 استان برتر در زمینه پرداخت زکات است افزود: تا پایان تیرماه نزدیک به70 درصد از برنامه کمی زکات امسال ، استان بوشهر محقق شده است.

وی،با اشاره به اینکه 40 درصد فعالیت‌های این نهاد در حوزه برنامه‌های حمایتی و خدماتی است تصریح کرد:از خیران دعوت می‌شود تا  با شرکت در برنامه‌های مشارکتی زمینه توانمند‌سازی خانواده‌های تحت پوشش را بیشتر فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) بوشهر با اشاره به اینکه نخل‌داران استان بوشهر موظف به پرداخت زکات محصول خود هستند افزود: پیش‌بینی می‌شود با شروع فصل برداشت خرما و جمع‌آوری زکات این محصول، وصول زکات در این استان با 150 درصد افزایش مواجه شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار