رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: ۸۸ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اختصاص یافت که در مرحله نخست ۴۰ میلیارد ریال نقدینگی آن تامین شده است.
کد خبر: ۴۷۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 02 August 2017
رضا عوض‌پور ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی استان بوشهر با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اظهار داشت: تخصیص اعتبارات عمرانی استان بوشهر با اولویت تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

وی، اجرای طرح‌های تامین آب، آبخیزداری، گردشگری و بهداشت و درمان در اولویت برنامه‌ها در توزیع اعتبارات دانست و افزود: اعتبارات تملک‌دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر  نسبت به سال گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار است که از محل اعتبارات استانی و 3 درصد درآمد نفت و گاز تامین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از اختصاص اعتبارات لازم برای بازسازی بیمارستان 17 شهریور برازجان  خبر داد و گفت: تامین اعتبار این پروژه از مصوبات سفر سال گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان بوشهر بود.

عوض‌پور بیان کرد:با پیگیری‌های مؤثر استاندار بوشهر و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی 88 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی بیمارستان 17 شهریور برازجان اختصاص یافت.

وی با اشاره به ابلاغ مرحله نخست این اعتبار گفت: در مرحله نخست از تخصیص 88 میلیارد ریالی اعتبار  یاد شده،  40 میلیارد ریال از نقدینگی آن ابلاغ و تامین شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار