مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر گفت: مهرداد کرم‌زاده از قهرمانان ورزشکار رشته پرتاب دیسک در عرصه‌های بین‌‌المللی از افتخارات ایران اسلامی و استان بوشهر است که صدا و سیمای بوشهر برنامه‌تلویزیونی مستند قهرمان ملی تهیه و تدوین می‌کند.
کد خبر: ۴۷۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 06 August 2017
سیدحسین ناظر ظهر امروز در سرکشی مسئولان بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز بوشهر از وضعیت زندگی مهرداد کرم‌زاده نائیب قهرمان پاالمپیک 2012 لندن با بیان اینکه ورزشکاران با کسب افتخار در میدان‌های ملی و جهانی مایه مباهات مردم ومسئولان هستند اظهار داشت: کسب مدال‌های قهرمانی سبب افتخار و مایه سربلندی ایران اسلامی  است.

وی با قدردانی از  مهرداد کرم‌زاده از قهرمانان بین‌المللی و پارالمپیک  تصریح کرد: این ورزشکار با داشتن مدال‌های قهرمانی رنگارنگ در عرصه‌های بین‌المللی و پارالمپیک  مایه افتخار مسئولان و مردم ایران اسلامی به ویژه استان بوشهر است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر، با اشاره به اینکه این ورزشکار  بارها پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورد تاکید کرد: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی ورزشی  نشان از شایستگی و ظرفیت بالای این ورزشکار دارد.

ناظر به اهمیت حمایت از ورزشکاران قهرمان ملی و بین‌المللی پرداخت و افزود: با حمایت از ورزشکاران قهرمان می‌توان این افتخارآفرینی‌ها را در عرصه‌های مختلف ورزشی تداوم بخشید.

وی با اشاره به  رسالت صدا و سیما در عرصه معرفی افتخارآفرینان ورزشکار گفت: مهرداد کرم‌زاده از قهرمانان ورزشکار رشته پرتاب دیسک در عرصه‌های بین‌‌المللی از افتخارات ایران اسلامی و استان بوشهر است که صدا و سیمای بوشهر برنامه‌تلویزیونی مستند قهرمان ملی تهیه و تدوین می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر در این دیدار از مهرداد کرم‌زاده نایب قهرمان دوومیدانی پارالمپیک 2012 لندن با اهدا هدایایی تجلیل کرد.

در این دیدار مهرداد کرم‌زاده با تقدیر و تشکر فراوان از مسئولان صدا و سیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه پس از قهرمانی در سطوح مختلف بین‌المللی با وجود بیماریهای مختلف رها شده است افزود: اکنون بیماری قلب، تنگی نخاع، مشکلات روحی و روانی و مهم‌تر از همه بی توجهی مسئولان شب‌وروز را برای من ناخشنود کرده است.

نایب قهرمان پارالمپیک 2012 لندن از بیکاری دو فرزندش، مشکلات اقتصادی، شرایط روحی و جسمی ناراحت بود و گلایه‌های خود را با درد و رنج بیان کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار