رئیس هیئت کوهنوردی جزیره خارگ گفت: کوهنوردان جزیره خارگ به قله یخچال مرتفع‌ترین قله استان همدان به ارتفاع ۳ هزار و ۵۸۰ متر به یاد شهید والامقام فتح‌الله درودگاهی صعود کردند.
کد خبر: ۴۷۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 06 August 2017
محمدرضا دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار در خارگ با اشاره به اینکه ورزشکاران کوهنورد جزیره خارگ از توانمندی و ظرفیت بالایی برخوردار هستند اظهار داشت: کوهنوردان در طول سال با اعزام به استان‌ها به قله‌های مختلف صعود می‌کنند که در این زمینه دارای کارنامه درخشانی هستند.

وی با بیان اینکه ورزش کوهنوردی یکی از ورزش‌های منحصر به‌فرد است گفت: این ورزش به شکل مسابقه نیست و افراد به صورت تیمی کار می‌کنند و در کوه عظمت خداوند و طبیعت مشاهده می‌شود.

رئیس هیئت کوهنوردی جزیره خارگ، با بیان اینکه موفقیت هر یک از کوهنوردان موفقیت همه اعضای تیم  است از صعود کوهنوردان جزیره خارگ به مرتفع‌ترین قله استان همدان خبر داد و خاطر نشان کرد: تیم کوهنوردی جزیره خارگ صعود موفقیت آمیزی به قله یخچال به ارتفاع 3 هزار و 580 متر مرتفع‌ترین قله استان همدان به یاد و نام شهید والا مقام فتح‌الله درودگاهی داشت.

دشتی با بیان اینکه این عملیات روز گذشته انجام شد تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بر اساس تقویم برنامه‌های مرداد ماه هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی جزیره خارگ این صعود موفقیت آمیز صورت گرفت.

وی بیان کرد: در این عملیات کوهنوردی، محمدرضا دشتی‌زاده، اصغر جمشیدی،  امین علی‌پور، فاطمه علیپور،  مائده اسماعیلی و  مرضیه ناصری شرکت داشتند.

رئیس هیئت کوهنوردی جزیره خارگ، افزود: این هیئت به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جزیره خارگ و همچنین قدردانی از رشادت‌های آنان هر صعود خود را به نام یکی از این والامقامات ثبت  می‌کنند امید است که بتوانیم در این راه گوشه‌ای از وظیفه‌ای که بردوشمان است را ادا کنیم

دشتی از برنامه‌های آینده هیئت کوهنوردی خارگ خبر داد و افزود:در 24 مرداد ماه امسال هیئت کوهنوردی خارگ صعودی به قله آراگاتس ارمنستان  دارد که به یاد شهید والامقام عباس رنجبر برنامه‌ریزی شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار