معاون استاندار بوشهر گفت: جهاد دانشگاهی نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی دارد که در این راستا طرح توانمندسازی فارغ‌التحصیلان استان بوشهر متناسب با نیاز منطقه‌ای اجرا شود.
کد خبر: ۴۷۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 06 August 2017
عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های جهاد دانشگاهی استان بوشهر با اشاره به اینکه این نهاد با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی نقش مهمی در جامعه دارد اظهار داشت: جهاد دانشگاهی استان بوشهر که فعالیت آن آغاز شده با استفاده از تجربیات ارزشمند دیگر استان‌ها، مسیر رشد و ترقی را سریع‌تر طی کند.

وی با بیان جهاد دانشگاهی در عرصه علمی و فرهنگی از جایگاه مهمی برخوردار است خاطرنشان کرد: استان بوشهر در ابعاد مختلف دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای قابل توجهی است که باید از این ظرفیت‌ها در حوزه کارآفرینی، اشتغال و پژوهش بهره برده شود.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر نقش مهم روحیه جهادی و انقلابی در اجرایی شدن طرح‌های موفق گفت: جهاد دانشگاهی با رویکرد مدیریت جهادی و روحیه انقلابی وارد عرصه‌های مختلف می‌شود که در تحقق موفق اهداف موثر است.

گراوند با تاکید بر توجه به تفکر جهادی و انقلابی در فعالیت‌های جهاد دانشگاهی تصریح کرد: برخی کمبودها نباید مانع کارهای جهادی و انقلابی شود و در این راستا استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها یک ضرورت است.

وی، با تاکید بر تقویت تعامل جهاد دانشگاهی با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بیان کرد: حلقه ارتباطی بین دانشگاه با صنعت، مراکز علمی و خدمات باید افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، با تاکید بر  اجرایی شدن پیوست‌های اجتماعی در مناطق پیرامونی صنایع افزود: در تدوین سند اجتماعی استان بوشهر، پیوست‌های اجتماعی مناطق مختلف مورد توجه قرار دارد و باید راهکارهای کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی متناسب با شرایط جغرافیایی و منطقه‌ای ارائه شود.

گراوند با تاکید بر توانمندسازی فارغ التحصیلان استان بوشهر متناسب با نیاز منطقه‌ای گفت:جهاد دانشگاهی نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی دارد که در این راستا طرح توانمندسازی فارغ التحصیلان استان بوشهر متناسب با نیاز منطقه‌ای اجرا شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار