رئیس پلیس دیر گفت: در راستای تشدید مبارزه با کالای قاچاق با توقف سه خودرو سواری سمند در محورهای شهرستان دیر به ارزش ۱.۵ میلیارد ریال پوشاک قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۴۷۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 06 August 2017
سرهنگ فرهاد آراوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان دیر با بیان اینکه اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیاز به مشارکت همگانی است اظهار داشت: یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی جلوگیری از کالای قاچاق است که در این راستا با قاچاق کالا در شهرستان دیر به طور قاطع برخورد می‌شود.

وی با قدردانی از مشارکت همگانی مردم در مبارزه با قاچاق افزود: قاچاق کالا نه تنها به زیرساخت‌های سلامت و اقتصاد صدمه وارد می‌کند بلکه خسارت عمده‌ای به تولیدات  کارخانجات و واحدهای صنعتی وارد می‌کند.

رئیس پلیس شهرستان دیر از اشراف اطلاعاتی پلیس خبرداد و تاکید کرد: با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی هیچ نقطه‌ای برای قاچاقچیان امن نیست چراکه پلیس در کوتاه‌ترین زمان ضمن کشف قاچاق، با قاچاقچیان برخورد قاطع می‌کند.

سرهنگ آراوند از کشف قاچاق پوشاک قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان دیر خبرداد و تصریح کرد: جابه‌جایی هر گونه کالاهای خارجی بدون مجوز قانونی و پروانه گمرکی معتبر ممنوع است و در این راستا با توقف سه خودرو سواری سمند در محورهای شهرستان دیر محموله پوشاک قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه از این خودروها، 2 هزار و 497 ثوب البسه قاچاق کشف شد افزود: این کالاها در قالب یک محموله از مبادی غیرقانونی وارد کشور و در حال انتقال به یکی از شهرستان‌های استان بوشهر بود که با درایت و هوشیاری پلیس کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر ارزش کالای کشف شده را برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و 500 ریال عنوان و بیان کرد: در این زمینه  3 نفر متهم دستگیر و به همراه کالاها و خودروهای توقیفی برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی شهرستان دیر منتقل شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار