مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۴۷۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 06 August 2017
عباسعلی زنده بودی ظهر شنبه در نشست مشترک تولید و اشتغال سازمان جهاد کشاورزی و سپاه استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار مهمی در عرصه پرورش آبزیان در استان بوشهر وجود دارد که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی از توسعه پرورش ماهی در قفس به عنوان یک برنامه‌های در راستای توسعه تولید و اشتغال نام برد و اضافه کرد: برای صدور مجوز طرح‌های پرورش ماهی در قفس محدودیتی نداریم و تسهیلات مورد نیاز اختصاص می‌یابد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به انجام مطالعات ایجاد شهرک‌های شیلاتی در منطقه مند استان بوشهر، اضافه کرد: تلاش شده تا شرایطی فراهم شود که افراد با کمترین هزینه طرح‌های خود را در این منطقه اجرا کنند.

وی از ایجاد شرایط برای تشکیل و اجرای طرح‌ها در حاشیه رودحله خبر داد و بیان کرد: در این منطقه مطالعات انجام شده اما مشکل اساسی در آنجا پیدا کردن زمین از منابع ملی است.

زنده‌بوی ادامه داد: افرادی که متقاضی اجرای این طرح‌ها هستند، از حمایت لازم برخوردار خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید، باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه طرح‌های مختلف و توسعه اشتغال استفاده کنیم.

در پایان این نشست مقرر شد مجموعه سپاه برای استفاده از ظرفیت‌های جهاد کشاورزی برای اشتغال فرزندان و پیشکسوتان، برنامه ریزی اجرایی و گروه بندی مناسب را به عمل آورد و ظرف مدت یک ماه آینده آن را ضمن طرح در کمیسیون مشاوران پس از تایید، برای بررسی و همکاری لازم به سازمان جهاد کشاورزی استان ارائه کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار