رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با تلاش نیروی انتظامی استان بوشهر در ۴.۵ ماه گذشته ضمن کشف ۹۴ درصد جرائم خشن، بیش از ۲۰ درصد این جرائم کاهش یافته است.
کد خبر: ۴۷۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 07 August 2017
سردار حیدر عباس‌زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تلاش نیروی انتظامی برای امنیت پایدار و آرامش جامعه است اظهار داشت: وضعیت امنیتی ، ترافیکی و انتظامی استان بوشهر بر اساس شاخص‌های موجود مطلوب و اکنون امنیت در این استان پایدار است.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروی انتظامی استان بوشهر در 5 سال متوالی جرائم خشن کاهش یافته است خاطر نشان کرد: در 4.5 ماه گذشته بیش از 20 درصد جرائم خشن در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و این در حالی است که 94 درصد جرائم خشن کشف شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه قتل‌های به وقوع پیوسته در کوتاه‌ترین زمان کشف می‌شود گفت: در قتل اخیر در برازجان قاتل و همدست وی شناسایی شده که بزودی دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان بوشهر می‌شود.

سردار عباس‌زاده با اشاره به کشفیات سرقت‌ها در 4.5 ماه امسال افزود: استان بوشهر در سه سال متوالی در کشفیات سرقت‌ها رتبه برتر در بین استان‌ها کسب کرده به‌گونه‌ای که از هر یک‌هزار سرقت 920 فقره آن کشف شده که نشان از  اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی پلیس دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی تولید کننده امنیت نیست خاطر نشان کرد: امنیت با تلاش مردم و دستگاه‌های مختلف اجرایی و کارکرد نهادها تولید می‌شود ولی نیروی انتظامی حافظ امنیت است.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره کاهش جرائم خشن در استان بوشهر بیان کرد:  با تلاش نیروی انتظامی استان بوشهر در 4.5 ماه گذشته ضمن کشف 94 درصد جرائم خشن، بیش از 20 درصد این جرائم کاهش یافته است.

سردار عباس‌زاده با اشاره به اینکه کشف جرائم خشن در استان بوشهر 28 درصد نسبت به 4 ماه نخست سال گذشته افزایش یافته افزود: وضعیت امنیتی، انتظامی و ترافیکی استان بوشهر قابل قبول است که نتیجه تلاش نیروی انتظامی و مشارکت مردم با پلیس است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار