دبیر ستاد اوقات فراغت شهرستان دشتی گفت: در سال جاری ۷۸۶۵ هنرجو و دانش آموز از این شهرستان در کلاسهای اوقات فراغت شرکت کردند.
کد خبر: ۴۷۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 07 August 2017
حمید زارعی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از کلاس‌های اوقات فراغت در گفت‌وگو با خبرنگار با بیان اینکه این تعداد افراد در ۳۷۵ کلاس شرکت کردند، اظهار داشت: امسال در سطح شهرستان دشتی تعداد ۴۰ پایگاه اوقات فراغت دایر شد که از استقبال خوبی نیز برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲۵۴ مربی در این کلاس‌ها مشارکت داشتند، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی ۲۱۲ کلاس با ۳ هزار و ۷۵۲ هنرجو و ۱۳۰ مربی، ورزش و جوانان ۱۸ کلاس ورزشی با ۸۳۵ شرکت کننده و ۱۸ مربی، آموزش و پرورش دشتی با ۱۳ کلاس و ۸۷۷ دانش آموز و ۳۹ مربی، هلال احمر با ۳۰ کلاس و ۵۰۰ کارآموز و ۱۰ مربی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه دشتی ۲۱ کلاس با ۶۰۰ شرکت کننده و ۱۰ مربی در کلاس های اوقات فراغت تابستان امسال فعال بوده‌اند. 

زارعی اضافه کرد: همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۲۰ کلاس با ۳۴۰ شرکت کننده و ۴ مربی، بهزیستی ۳ کلاس با ۶۷ شرکت کننده و ۳ مربی، مرکز فنی و حرفه ای ۹ کلاس با ۱۴۴ شرکت کننده و ۵ مربی، تبلیغات اسلامی ۵۰ کلاس با ۷۵۰ شرکت کننده و ۳۵ مربی در این ایام حضور فعال داشته‌اند. 

وی ادامه داد: اکران فیلم‌های روز کشور، جنگ شادی، کنسرت موسیقی و اجرای هنرجویان رشته موسیقی از جمله برنامه های جانبی است که در این ایام توسط فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج اجرا شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی بیان کرد: کارگاه‌های مختلف هنری، قصه‌گویی برای کودکان، تشکیل حلقه همیاران سلامت، خدمات مشاوره ای، برگزاری کلاس‌های تقویتی و حفظ قرآن برای کودکان نیز توسط فرهنگ‌سراهای کاکی و شنبه برگزار شد.

زارعی گفت: نشست‌های مختلف ادبی به مناسبت‌های روز قلم و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و باشگاه های کتاب خوانی و اردوهای سیاحتی و زیارتی توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر برنامه های جانبی این ایام است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار