مدیر گمرک بوالخیر تنگستان گفت: در ۴ ماه نخست امسال بیش از ۷۵۰۰ تن محصولات غیرنفتی از گمرک بوالخیر به قطر صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۷۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 08 August 2017
فضل‌الله احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار در تنگستان با بیان اینکه گمرک بوالخیر نقش مهمی در تجارت دریایی و امرمعاش مردم منطقه دارد اظهار داشت: گمرک بوالخیر در صادرات و واردات کالا  نقش مهمی دارد به‌گونه‌ای که سهم مهمی از تجارت دریایی استان بوشهر را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به صادرات 7 هزار و 500  تنی کالای غیر نفتی از گمرک بوالخیر گفت: در 4 ماه نخست امسال 7 هزار و 500 تن کالا  به ارزش  سه میلیون دلار از گمرک  بوالخیر  به کشور قطر صادر شده  است.

مدیر گمرک بوالخیر تنگستان با بیان اینکه کالاهای صادر شده از این گمرک 12 برابر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد تصریح کرد: در زمینه واردات تجاری  این گمرک نقش مهمی دارد به‌گونه‌ای که کالاهای مجاز از گمرک بوالخیر در 4 ماه نخست امسال وارد کشور شده است.

احمدی تره‌بار، سبزی‌جات، مواد دامی و پروتئینی را عمده صادرات از گمرک بوالخیر تنگستان دانست و خاطر نشان کرد: در هفته جاری 86 نفر شتر بوسیله لنج تجاری از گمرک بوالخیر تنگستان به قطر صادر شد.

وی صادرات  غیرنفتی از از اولویت‌های گمرک بوالخیر دانست و تصریح کرد: نزدیکی این گمرک نسبت به گمرکات استان بوشهر به کشور قطر صادرات کالاهای مختلف غیر نفتی در اولویت کار این گمرک به قطر قرار گرفته است.

مدیر گمرک بوالخیر تنگستان بیان کرد: نزدیکی گمرک بوالخیر به کشور قطر و کاهش هزینه حمل نسبت به دیگر گمرکات، شرایط خوبی را برای تسهیل در امر صادارت مهیا کرده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار