سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: این تیم از آماده‌سازی خوبی برخوردار است و مالکان باشگاه نساجی مازندران تمام امکانات را برای تیم فراهم کرده‌اند.
کد خبر: ۴۷۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 08 August 2017
مهدی پاشازاده شامگاه دوشنبه پس از پیروزی تیم نساجی مازندران در مقابل ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه بازی خوبی در بوشهر با وجود گرمای شدید هوا و رطوبت بالا ارائه شد اظهار داشت: تیم نساجی مازندران به سه امتیازی بازی که خواسته تیم بود دست یافت.

وی با انتقاد از تاخیر در آغاز بازی در نیمه نخست بازی گفت: تاخیر 20 دقیقه‌ای در نیمه نخست تمرکز بازیکنان را بر هم زد که این تاخیر به سبب نبود آمبولانس بود.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره به تاخیر بازی در نیمه دوم نیز  تصریح کرد: در نیمه دوم بازی به سبب قطعی برق ورزشگاه با تاخیر بیش از 30 دقیقه‌ای آغاز شد که قطعی برق در بازی‌های لیگ در هیچ کجای جهان وجود ندارد و این مشکلات  دیگر منسوخ شده است.

پاشازاده با اشاره به اینکه تیم نساجی به سه امتیاز بازی رسید خاطر نشان کرد: بازیکنان با وجود گرمای شدید ولی توانستند به برتری دست یابند و سه امتیاز بازی را کسب کنند.

وی با اشاره آماده سازی مطلوب تیم نساجی افزود: این تیم از آماده سازی خوبی برخوردار است و مالکان باشگاه نساجی مازندران تمام امکانات را برای تیم فراهم کرده‌اند.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره به بازی بعدی تیم نساجی مازندران با گل گهرسیرجان افزود: بازی به بازی به پیش می‌رویم تا به موفقیت که همان خواسته تیم و هواداران که صعود به لیگ برتر است برسیم.

پاشازاده با انتقاد از شرائط داوری گفت: داور دو یا سه اشتباه فاحش کرد که به نفع تیم ایرانجوان بوشهر شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار