رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تسهیلات اعتباری بانکی در اجرای طرح رونق تولید برای واحدهای معدنی استان بوشهر زیر ۱۰۰ نفر اشتغال فراهم شد.
کد خبر: ۴۷۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 08 August 2017
سید حسین حسینی محمدی  ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت معادن استان بوشهر با بیان اینکه  تولید مصالح ساختمانی عمده فعالیت معادن این استان است، اظهار داشت: در راستای طرح رونق تولید معادنی که نیاز به دریافت تسهیلات مالی و اعتباری دارند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه معادن استان بوشهر در زمینه تولید مصالح ساختمانی فعالیت می‌کنند خاطر‌نشان کرد: 224 واحد معدنی طبقه یک که مصالح ساختمانی است در استان بوشهر وجود دارد که بخش عمده‌ای از آنها فعال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت تسهیلات به واحدهای معدنی این استان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تسهیلات اعتباری بانکی در اجرای طرح رونق تولید برای واحدهای معدنی استان بوشهر زیر 100 نفر  اشتغال‌ فراهم شد.

حسینی‌محمدی بیان کرد: براساس دستورالعمل طرح رونق تولید در سال 96 امکان استفاده از تسهیلات برای واحد‌های معدنی با اشتغال  زیر100 نفر یا معادن غیر فعال دارای سابقه تولید در پنج سال گذشته فراهم شده است.

وی با اشاره به ثبت نام دارندگان معادن برای دریافت تسهیلات اعتباری طرح رونق تولید افزود: دارندگان پروانه‌های بهره برداری معادن فعال یا معادن غیر‌فعال دارای سابقه تولید در پنج سال گذشته که دارای پرونده الکترونیکی در سامانه کاداستر معادن هستند می توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: واحد‌های معدنی استفاده کننده از این تسهیلات باید زیر 100 نفر پرسنل داشته و مشکلات دیگری از قبیل بازار، مسائل فنی و مدیریتی نداشته و قادر به باز پرداخت به موقع تسهیلات دریافتی خود باشند.

وی با اشاره به موضوع ابلاغ دستورالعمل طرح رونق تولید از سوی بانک مرکزی در سال 96 بیان کرد: طبق بخشنامه معاونت امور صنایع وزارتخانه صنعت‌، معدن و تجارت با موضوع آغاز  ثبت نام متقاضیان در طرح رونق تولید سال 1396‌، امکان ارائه درخواست تسهیلات در بخش تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط صنعتی و معدنی در سامانه بهین یاب فراهم شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار