نماینده مردم بوشهر درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سپاه پاسداران و بسیج خدمات ارزنده‌ای به انقلاب اسلامی کرده‌‌اند گفت: رشادت‌های سپاه و بسیج هرگز در طول تاریخ این کشور فراموش نمی‌شود.
کد خبر: ۴۷۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 09 August 2017
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در آیین‌ تکریم و معارفه فرمانده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه سپاه در همه عرصه‌ها نقش آفرینی کرده است اظهار داشت: سپاه نیروی لایزال الهی است که در همه عرصه‌ها با ایمان بالا و اقتدار نقش آفرینی می‌کند.

وی  با قدردانی از خدمات ارزنده سردار جمیری و آرزوی موفقیت برای سردار رزمجو به عنوان فرمان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: از برادر متعهد«سردار رزمجو» که در بین بسیجیان بسیجی برای پذیرش این مسئولیت، تقدیر می‌کنم.

نماینده مردم بوشهر درمجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب ، ایران اسلامی با دو تهدید از درون و بیرون مواجه بوده خاطر نشان کرد: مزدوان داخلی برای اربابان خود خوش رقصی می‌کردند و تهدیدات بیرونی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره بوده است.

حسینی‌بوشهری  با بیان اینکه  امام راحل و مقام معظم رهبری میدان‌دار مقابله با دشمنان بوده‌اند گفت: میدان‌دار همه این صحنه‌ها که با این تهدیدات  مقابله کرد در وهله نخست امام راحل و در وهله دوم مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه ابهت امام(ره) و امروز اقتدار رهبر معظم انقلاب عرصه را بر دشمنان داخلی و خارجی تنگ کرده است افزود:عنصر دوم  در مقابله با تهدیدات دشمنان ملت ایران بوده که تا پای جان در همه صحنه‌ها ایستاد و شهدا تقدیم کردند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه  نیروهای مسلح نقش مهمی در مقابله با تهدیدات دشمن دارند خاطر نشان کرد: عنصر سوم در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی، نیروی‌های مسلح به ویژه نیروی سپاه و بسیج است.

حسینی‌بوشهری با اشاره به فرمایشات امام راحل در مورد جایگاه سپاه تصریح کرد: سپاه با این تعبیر امام راحل آمیخته است که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی با بیان اینکه سپاه میدان‌دار کشور است گفت: هرجا که مشکلی بود سپاه در خط مقدم دفاع قرار داشت و در این میدان برای دفاع از کشور ملت ایران شهید تقدیم کردند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سپاه پاسداران و بسیج خدمات ارزنده‌ای به انقلاب اسلامی کرده‌‌اند گفت:  رشادت‌های سپاه و بسیج  هرگز در طول تاریخ این کشور فراموش نمی‌شود.

حسینی‌بوشهری  با بیان اینکه لحظه لحظه خدمت سردار جمیری از ذهن مردم استان بوشهر فراموش نمی‌شود افزود: سردار رزمجو  به عنوان فرمانده سپاه استان بوشهر حقیقتا رزمجو است و در دل دریا درخشیدید و دشمن را به ذلت کشاندید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار