مدیر عملیات مجتمع گاز مجتمع پارس جنوبی گفت: در اجرای فازهای پارس جنوبی، توسعه زیرساخت‌ها و انتقال گاز و نصب تجهیزات تاکنون ۹۱ میلیارد دلار در پارس جنوبی سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۴۷۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 09 August 2017
علمدار بابایی ظهر امروز در نشست انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران در مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر نقش‌آفرینی در پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی تبلور اقتدار و توانمندی متخصصان ایران اسلامی است که در این راستا باید در پارس جنوبی ارزش آفرینی شود.

وی با تاکید بر  تشکیل انجمن در مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: برای ایجاد نقش آفرینی در پارس جنوبی برای چرخش اقتصاد همه باید در کلیت کار نقش آفرینی کنند که تشکیل انجمن در مجتمع گاز پارس جنوبی امری مهم و ضروری است.

مدیر عملیات مجتمع گاز مجتمع پارس جنوبی، با اشاره به سرمایه‌گذاری در اجرای طرح‌های پارس جنوبی بیان کرد:در اجرای فازهای پارس جنوبی، توسعه زیرساخت‌ها و انتقال گاز و نصب تجهیزات تاکنون 91 میلیارد دلار در پارس جنوبی سرمایه‌گذاری شده است.

بابایی با بیان اینکه بیش از نیمی از سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی در بخش  ساخت و نصب تجهیزات است افزود: از 91 میلیارد  دلار سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی بیش از 63 میلیارد دلار آن هزینه تجهیزات است.

وی با بیان اینکه، اقتصاد مقاومتی در پارس جنوبی متبلور است گفت: با توان متخصصان داخلی، طراحی، ساخت، نصب، راه‌اندازی، بهره‌‌برداری و تولید طرح‌های پارس جنوبی اجراء می‌شود که نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است واین بستر خوبی برای فعالیت انجمن و تولیدات داخلی محسوب می‌شود.

مدیر عملیات مجتمع گاز مجتمع پارس جنوبی، با اشاره به فعالیت انجمن و تولیدات داخلی در منطقه پارس جنوبی خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات و طراحی  و ساخت تجهیزات مورد نیاز در فازهای پارس جنوبی فعالیت‌های مدونی آغاز شده که نقش مهمی در تامین تجهیزات مورد نیاز منطقه صنعتی و تولیدی پارس جنوبی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار