فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ماموریت و اجرای طرح‌های سپاه استان بوشهر کار سنگینی است که برای موفقیت در این راه نیاز به مشارکت همگانی است.
کد خبر: ۴۷۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 09 August 2017
سردار علی رزمجو ظهر امروز در آیین‌ تکریم و معارفه فرمانده امام صادق(ع) استان بوشهر با قدردانی از فرمانده کل سپاه  از حسن توجه در واگذاری مسئولیت فرمانده سپاه استان بوشهر اظهار داشت: از حسن توجه سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه در واگذاری مسئولیت فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر قدردانی می‌شود.

وی افزود: بر اساس تکلیفی که فرمانده کل سپاه، بر دوش  من گذاشتند، مامور به انجام این تکلیف  هستم.

فرمانده سپاه استان بوشهرحضور در جمع بسیجیان را یک سعادت و توفیق دانست و گفت:بعد 35 سال خدمت، الان توفیق و سعادت نصیب شد که در جمع بسیجیان و تلاشگر باشم.

سردار رزمجو با اظهار امیداری در انجام ماموریت محوله خاطر نشان کرد:در ابتدا دست نیاز به سمت خدای بی نیاز و بعد از به سمت همکاران دراز می‌کنم که بتوانیم ماموریت خود در راستای پاسداری از نظام اسلامی انجام دهم.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های بسیج سپاه استان بوشهر نیاز به مشارکت همگانی است تاکید کرد: ماموریت و اجرای طرح‌های سپاه استان بوشهر کار سنگینی است که برای موفقیت در این راه نیاز به مشارکت همگانی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه پست و مقام و درجه برای کسی ماندگار نیست افزود:به سهم خود از تلاش‌های مجدانه سردار جمیری قدردانی می‌شود.

وی با قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه نسبت به انعکاس فعالیت‌های سپاه تصریح کرد: سردار فتح الله جمیری خدماتش  در محیط‌های گوناگون انقلاب اسلامی وجود دارد که جای تقدیر و سپاس است.

سردار فتح‌الله جمیری هم با بیان اینکه  عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همگان روشن است افزود:  ماموریت  سپاه در مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت، نرم و عمق بخشی داخلی و خارجی است که در سپاه استان همه این ماموریت‌ها دنبال شده است.

فرمانده اسبق سپاه استان بوشهر با بیان اینکه  جایگاه سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در شرایط خوبی قرار دارد خاطر نشان کرد: سپاه استان بوشهر در سال‌های 1392 تا 1395 به عنوان سپاه نمونه کشور انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه امروز در بسیاری از روستاهای محروم خدمات مهمی صورت گرفته است گفت:  خدمات ارائه شده در همه عرصه‌ها  نشان از زحمات پاسداران و مردم و تعامل سپاه با مردم، دستگاه های اجرایی بوده است

سردار جمیری بیان کرد: تمام تلاش ما این بوده این سپاه یک سپاه مردمی در کنار مردم و در خدمت مردم باشد و این را برای خود افتخار می‌دانم.

 در این آئین از سردار فتح الله جمیری تجلیل و سردار علی رزمجو  را به عنوان فرمانده جدید سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر منصوب شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار