مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: همزمان با دهه کرامت هفتمین جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی در استان بوشهر با حضور ۸ هزار نفر برگزار شد که ۲ برابر سال گذشته در این جشنواره شرکت کردند.
کد خبر: ۴۷۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 09 August 2017
سیدعلی هاشمی ظهر امروز در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی در بوشهر با بیان اینکه  جشنواره یاد شده در راستای معرفی سبک زندگی امام رضا(ع) برگزار شده است اظهار داشت:  نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با مشارکت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با هدف معرفی سبک زندگی این امام رئوف حضرت ثامن‌الحجج(ع) اقدام به برگزاری هفتمین مرحله مسابقه کتاب‌خوانی کرده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر  از افزایش 2 برای شرکت در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: پارسال چهار هزار نفر در استان بوشهر در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی شرکت کردند و امسال با افزایش 2 برابری بیش از 8 هزار نفر در این جشنواره مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 25 نفر برگزیده استانی و یک نفر برگزیده کشوری شدند تصریح کرد: این افراد در بخش‌های انفرادی، کودک و خانوادگی که در هر بخش دو کتاب منتخب بوده انتخاب شده‌اند.

دبیر استانی جشنواره کتابخوانی رضوی افزایش شرکت در جشنواره یاد شده را نشان از معرفت دینی مردم استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: افزایش مشارکت در هفتمین جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی نشان از ریشه در دلدادگی و معرفت مردم متدین استان بوشهر نسبت به اهل‌بیت(ع) دارد.

هاشمی با بیان اینکه در هفتمین جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی در بوشهر 6 عنوان کتاب برای رده‌های سنی مختلف معرفی شد افزود: انتخاب این منابع بر اساس یک سیاست عقلایی و اصولی و بنا به نیاز مردم و پس از آسیب شناسی و نیازسنجی در جامعه، ارائه شده است.

در این آیین از برگزیدگان استانی، کشوری و 576 تن از اعضا کتابخانه‌های استان بوشهر که در این مسابقه شرکت کردند تجلیل و از دستگاه‌های اجرایی که حامیان این مسابقه بودند قدردانی شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار