مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: پیک مصرف برق در استان بوشهر تا ۱۷۶۰ مگاوات تعیین شده که این رقم اکنون با افزایش ۶.۵ درصدی به ۱۸۴۰ مگاوات رسید.
کد خبر: ۴۷۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 09 August 2017
امرالله پاراد در گفت‌وگو با خبرنگار در بوشهر، با تاکید بر رعایت مصرف برق در بخش‌های خانگی و صنعتی اظهار داشت: مشترکان برق استان بوشهر مدیریت مصرف را در دستور کار خود قرار دهند و در ساعات اوج مصرف 13 تا 17 و  20 تا 23 از وسایل برقی غیرضروری پرمصرف استفاده نکنند.

وی با تاکید بر تنظیم درجه کولر برای مصرف بهینه برق تصریح کرد: برای استفاده از وسایل سرمایشی مانند کولرهای گازی و اسپیلت‌ دمای آن را بین 23 تا 25 درجه انتخاب شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، با تاکید بر مدیریت مصرف برق  در واحدهای صنعتی، کارگاهی، تولیدی و خدماتی خاطر نشان کرد: در استان بوشهر افزون بر 427 هزار مشترک برق وجود دارد که 81 درصد آن خانگی است که سرانه مصرف برق این مشترکان بیش از میانگین کشوری است.

وی بیشترین مصرف برق مشترکان خانگی در تابستان را مربوط به کولرهای گازی  دانست و گفت:  با سرویس کولرهای گازی  و تعیین درجه خنک کنندگی آنها بین 23 تا 25 درجه، میزان مصرف برق مشترک کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از افزایش مصرف برق در استان خبر داد و گفت: پیک مصرف برق در استان بوشهر تا 1760 مگاوات تعیین شده که این رقم اکنون با افزایش 6.5 درصدی به 1840 مگاوات رسیده است.

پاراد با بیان اینکه در استان بوشهر  خاموشی و نوبت بندی برق اعمال نمی‌شود افزود: برخی خاموشی‌ها که پیش می‌آید مربوط به حوادث پیش بینی نشده است که در کوتاه‌ترین زمان توسط کارکنان اتفاقات برق  استان بوشهر رفع مشکل می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار