فرمانده انتظامی شهرستان دیر با بیان اینکه هیچ‌گونه مصداق ناامنی در این شهرستان وجود ندارد، گفت: خبرنگاران چشمان همیشه بیدار جامعه و زبان صریح و گویای جامعه هستند.
کد خبر: ۴۷۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 09 August 2017
سرهنگ فرهاد آراوند عصر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان دیر که به مناسبت هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی در دیر برگزار شد اظهار داشت: نقش رسانه ها در راستای تامین و ایجاد فضای امن در جامعه نقشی موثر و حیاتی است.

وی افزود: با توجه با توجه به قدرت تجزیه و تحلیل مسائل روز جامعه و انعکاس آن توسط خبرنگاران، لازم است با یک رویکرد منصفانه افکار عمومی به سمت و سویی سوق داده شود که از سو استفاده های احتمالی جلوگیری گردد.

آراوند با بیان اینکه پلیس در بین مردم وجود دارد و این از افتخارات نیروی انتظامی است، گفت: تعامل مردم با نیروی انتظامی باعث خواهد شد خروجی خدمات این دستگاه در جامعه بیشتر گردد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر وضعیت فعلی امنیت شهرستان دیر را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به بنیه اعتقادی و وجود مقامات دینی و افراد دلسوز ، هیچ گونه مصداق ناامنی در این شهرستان وجود ندارد.

سرهنگ فرهاد اراوند با بیان اینکه برای رسیدن به امنیت پایدار در جامعه می بایست مردم در پیشگیری از جرایم پیش قدم باشند، گفت: تسریع در اطلاع رسانی اخبار و رویداهای اجتماعی و پلیسی و آسیب‌های اجتماعی با اولویت صحت در عرصه اطلاع رسانی حائز اهمیت است.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از خبرنگاران تجلیل شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار