مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه ۳۰ درصد مددجویان این نهاد در حوزه مسکن دچار مشکل هستند، گفت: بر‌اساس برنامه‌ریزی انجام شده بین ۳ تا ۵ سال آینده همه این مددجویان صاحب مسکن می‌شوند.
کد خبر: ۴۷۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 15 August 2017
احمد لطفی ظهر امروز در نشست بررسی مسکن مددجویان کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه یکی از نیازهای مهم هر خانواده سرپناه و مسکن است اظهار داشت: کمیته امداد در عرصه‌های مختلف به نیازمندان خدمات رسانی می‌کند که تامین مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های این نهاد در رسیدگی به محرومان و نیازمندان است.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از گران‌ترین سیستم‌های نیاز بشری است تصریح کرد: اکنون 30 درصد نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر در عرصه مسکن دچار مشکل هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با قدردانی از مشارکت خیران در امر مشارکت ساخت مسکن محرومان استان بوشهر بیان کرد: در این راستا با مشارکت سپاه استان بوشهر عملیات ساخت 1121 واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی استان بوشهر آغاز شد که اکنون بخش اعظمی از آنها تحویل مددجویان شده است.

لطفی با تاکید بر تامین مسکن نیازمندان استان بوشهر تا 5 سال آینده خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بین 3 تا 5 سال آینده همه این مددجویان کمیته امداد استان بوشهر صاحب مسکن می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های امسال برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد بیان کرد: امسال مشکل مسکن یک‌هزار 486 مددجوی استان بوشهر در ساخت، تعمیر و اسکان موقت برطرف می‌شود که برای این حوزه 130 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه در ساخت مسکن سال گذشته خیران مشارکت قابل توجهی داشتند افزود: سال گذشته علاوه بر تامین اعتبار از محل منابع دولتی به میزان 55 میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی و خیران 25 میلیارد ریال برای ساخت و تعمیر مسکن مددجویان کمیته امداد این استان تامین شد.

لطفی با اشاره به اینکه امسال در مجموع برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد استان بوشهر 80 میلیارد ریال تامین شده افزود: امسال 20 درصد اعتبارات این نهاد در حوزه ساخت مسکن در مناطق محروم  استان بوشهر هزینه می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار