نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آزادگان با روحیه انقلابی استکبار را به زانو در‌آوردند گفت: ایمان، صبر و استقامت و روحیه انقلابی از ویژگی‌های آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۷۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 15 August 2017
آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با آزادگان و ایثارگران استان بوشهر در آستانه 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با تاکید بر نقش مهم آزادگان در اقتدار و صلابت ایران اسلامی اظهار داشت: آزادگان در هشت سال دفاع مقدس ضمن اینکه حماسه‌های فراوانی در جبهه‌ها آفریدند در دوران اسارات نیزاقتدار و صلابت ایران اسلامی را به نمایش در آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آزادگان با روحیه انقلابی استکبار را به زانو در‌آوردند تصریح کرد: ایمان، صبر و استقامت و روحیه انقلابی از ویژگی‌های آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است که این عزیزان با روحیه انقلابی استکبار را به زانو درآورند.

امام جمعه بوشهر کار آزادگان در شکست دشمنان را ستودنی دانست و تاکید کرد: کسانیکه برای حفاظت از میهن اسلامی از جان و مال خویش گذشتند تا دشمنان این مرز و بوم نتوانند به اهداف پلید خود برسند، استقلال، بزرگی و عظمت را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

صفایی‌بوشهری با تاکید بر ترویج روحیه انقلابی به ویژه در بین جوانان و نوجوانان بیان کرد: ایمان به هدف، صبر و استقامت و روحیه انقلابی آزادگان و ایثارگران باید برای قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان الگوسازی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمن همیشه بر سر دشمنی خود ایستاده است تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی، تحریم‌ها، فتنه‌ها و تهاجم‌های فرهنگی و علمی به شکل گسترده به راه می‌اندازند تا با فشار، ما را از ارزش‌ها دور کند.

امام جمعه بوشهر به جنگ نرم دشمنان اشاره و تاکید کرد: باید ضمن روشنگری، بصیرت‌افزایی و تقویت روحیه استکبارستیزی مردم، با قدرت بیش از پیش در خط مقدم مبارزه با دشمنان در جنگ نرم حرکت کرد.

 صفایی‌بوشهری گسترش روحیه انقلابی در مدارس استان بوشهر را یک ضرورت دانست و  افزود: گسترش ترویج روحیه انقلابی در مدارس و محفل‌های مختلف استان بوشهر برای تربیت جوان‌های انقلابی ضروری  است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ایجاد هیئت‌های مذهبی ویژه جوانان را برای تربیت جوان‌های انقلابی در استان بوشهر ضروری دانست.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار