رئیس دارالقرآن و امور فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برگزاری ششمین جشنواره بزرگ قرآنی حبل المتین در پایتخت انرژی کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 15 August 2017
به نقل از منطقه ویژه پارس، ایوب بنوی اظهار کرد: این جشنواره بزرگ قرآنی طبق سنوات قبل با حضور قاریان، حافظان، محققان، پژوهشگران و موذنان شهرستانهای دیر، کنگان، جم و عسلویه در منطقه ویژه پارس برگزار خواهد شد.

رئیس دارالقرآن منطقه ویژه پارس با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی صنعت نفت در استان بوشهر در حوزه توسعه متوازن فرهنگ و صنعت گفت: با توجه به نقش قرآن در توسعه جوامع، این امور به منظور شناسایی استعدادهاو پتانسیل های قرآنی منطقه و ترویج فرهنگ قرآنی این جشنواره بزرگ را در رشته های حفظ (۵ و ۱۰ جزء)  و ترتیل در دو بخش خواهران و برادران، رشته‌های قرائت (صوت و لحن)، اذان ویژه برادران در نیمه دوم شهریورماه (۲۷،۲۸،۲۹ شهریور) برگزار می شود.

بنوی افزود: این جشنواره شامل حوزه پیرامونی ( چهار شهرستان جنوبی استان) و کارکنان شاغل در صنایع مستقر در منطقه ویژه پارس با داوری اساتید برجسته قرآنی برپا خواهد شد.

کمک‌هزینه‌های سفر به حج عمره، سفر به عتبات عالیات،‌ سفر به مشهد مقدس و ده‌ها کمک هزینه نرم افزارهای قرآنی از جوایز این جشنواره قرآنی است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار