فرماندار دیلم گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و اجرای طرح‌های ضروری از اولویت برنامه‌های شهرستان دیلم است که در این راستا اعتبارات عمرانی دیلم ۲ برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۷۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 16 August 2017
حسن اسماعیلی  ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری هفته دولت در دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به تشریح دستاوردهای دولت یازدهم پرداخت و اظهار داشت:خدمات دولت یازدهم در بخش‌های مختلف بر هیچکس پوشیده نیست و در دولت دوازدهم این روند ادامه دارد.

وی، از توسعه و پیشرفت چشمگیر فعالیت‌های عمرانی در روستاهای شهرستان دیلم، در دولت یازدهم خبر داد و  بیان کرد: در اجرای توسعه طرح‌های عمران روستایی در اکثر  روستاهای شهرستان دیلم  معابر و خیابان‌ها آسفالت شده و زمین چمن مصنوعی و بوستان‌های روستایی در کنار سایر زیرساخت‌ها  تاسیس شده است .

فرماندار شهرستان دیلم  از افزایش 2 براری طرح‌های عمرانی این شهرستان خبر داد و گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و اجرای طرح‌های ضروری از اولویت برنامه‌های شهرستان دیلم است که در این راستا اعتبارات عمرانی دیلم 2 برابر افزایش یافته است.

وی جلوگیری از مهاجرت و افزایش نرخ رشد جمعیت در روستاهای شهرستان دیلم را با ارائه خدمات رفاهی و مطلوب حائز اهمیت دانست و افزود: در شهرستان دیلم در راستای اهمیت به جایگاه روستاییان توجه شده و اکنون مردم می‌توانند این خدمات را لمس کنند.

اسماعیلی با تاکید بر توسعه زیر ساخت‌های عمران روستایی تصریح کرد: در راستای تحقق مطالبات مردم در مناطق روستایی، توسعه زیرساخت‌های روستایی شهرستان دیلم در حوزه عمرانی و اشتغال‌زایی در اولویت است.

فرماندار دیلم با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت بیان کرد: امید است بتوان برنامه‌های خوبی در شهرستان دیلم در این هفته  برگزار شود و با تشکیل کمیته‌های مربوطه، خدمات دولت در قالب افتتاح پروژه‌ها و دستآوردهای دولت عرضه شود.

اسماعیلی افزود: معرفی کارمند نمونه، برگزاری برنامه‌های فرهنگی  و افتتاح پروژه‌های شاخص دیلم و بخش امام حسن(ع) از مهمترین برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان است که انتظار می‌رود دستگاه‌های دولتی هر چه سریع‌تر لیست پروژه‌های خود را به فرمانداری اعلام کنند.

در این نشست کمیته 6 گانه متشکل از کمیته تدارکات و پشتیبانی، تبلیغات واطلاع رسانی، فرهنگی وهنری، پروژه‌های عمرانی، شاهد و ایثارگران و کودک و نوجوان و بانوان تشکیل شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار