مراسم گرامیداشت شهید حججی با حضور گسترده مردم شهیدپرور جزیره خارگ برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 16 August 2017
حجت‌الاسلام یاسر راغبی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش خارگ عصر سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت شهید حججی اظهار کرد: شهید حججی از نسل امروز انقلاب است، کسی که راحتی دنیا، محبت به همسر و فرزند را گذاشت و با خدا معامله کرد.

وی افزود: شهید حججی با ایستادگی خود حقانیت را به تمامی کسانی که خود را به خواب غفلت زده اند ثابت کرد.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: همه مادران مرز و بوم داغدار این فرزند عزیز ایران اسلامی شدند، رشادت‌های این شهید باید در کتب‌های درس دانشگاهی کشور تدریس شود، درس مقاومت و ایستادگی که این شهید داد باید سرلوحه تمامی کارها قرار دهیم.

وی در پایان با اشاره به فرازهایی از وصیت شهید حججی گفت: باید همه ما پشتیبان ولایت فقیه باشیم و راه اعتلای نظام مقدس از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

در ادامه این مراسم عبداللهی از مدافعین حرم در ارتباط با جنگ با داعش اظهار داشت: در یکی از روستاهای جنوب شهر حلب یکی از اهالی آن به من گفت: وقتی داعش به روستای ما حمله کرد و ما بعیت نکردیم، آنها به هیچ‌کس رحم نکردند و تمامی زن و کودکان را به خاک خون کشیدن و رفتند.

وی افزود: بیش از ده‌ها کشور اسلامی برای حقانیت اسلام واقعی در حال جنگ با داعشیون هستند، به‌زودی انتقامی سخت از داعشیان خواهیم گرفت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار