استاندار بوشهر خواستار تشکیل کارگروه ویژه انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرهای استان بوشهر با همکاری بخشداران و آموزش و پرورش شهرها شد.
کد خبر: ۴۸۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 20 August 2017
مصطفی سالاری  ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به وضعیت نیروهای انسانی در آموزش و پرورش، بر ضرورت جذب معلمان بومی در آموزش و پرورش شهرستان عسلویه تاکید کرد.

وی با تاکید بر نقش مهم نیروی انسانی در حل مشکلات آموزش و پرورش افزود:  یکی از راه‌های مهم حل مشکلات آموزش و پرورش از نظر نیروی انسانی، این است که در شهرستانی مثل عسلویه نیروی بومی جذب کند.

استاندار بوشهر با اشاره به پروژه مهر آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: پروژه مهر مطابق هر سال از سوی آموزش و پرورش اجراء شود و به فرمانداران و شهرداران هم تاکید می‌شود با آموزش و پرورش استان بوشهر در این زمینه همکاری کنند.

سالاری با اشاره به پروژه‌های تعمیراتی و تجهیزاتی آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: پروژه‌های تعمیراتی و تجهیزاتی آموزش و پرورش استان بوشهر مربوط به اول مهر در اولویت اختصاص بودجه باشد و سازمان  مدیریت و برنامه‌ریزی، بودجه‌ای ویژه بازگشایی مدارس در اولویت قرار دهد.

وی با تاکید بر تسریع حل مشکل بی‌سوادی در استان بوشهر تصریح کرد: بخشداران استان بوشهر مامور پیگیری انسداد مبادی بیسوادی هستند و در این زمینه کارگروهی به دبیری آموزش و پرورش و با حضور شورای بخش‌ها تشکیل شود و دلایل مختلف بی‌سوادی و ترک تحصیل در مناطق مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به پخش برنامه تلویزیونی ستارگان امید در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان اظهار داشت: انتظار می‌رود آموزش و پرورش استان بوشهر در تهیه برنامه تلویزیونی ستارگان امید تلاش بیشتری داشته باشد.

سالاری با بیان اینکه در تهیه و پخش برنامه تلویزیونی ستارگان امید صدا و سیمای مرکز بوشهر آمادگی تهیه و پخش آن را دارد گفت: هدف از  تهیه و پخش این برنامه  ایجاد رقابت بین دانش آموزان در مناطق مختلف استان بوشهر در راستای اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار