معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ‌بوشهر گفت: صیادان استان ‌در ۲۳ روز گذشته افزون بر یک‌هزار و ۳۰۷ تن میگو صید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۴۸۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 20 August 2017
عباس آهنگرمقدم بعدازظهر امروز در نشست بررسی روند صید میگو در آب‌های خلیج فارس استان بوشهر، با بیان اینکه  صید میگو در آبهای استان بوشهر از 5 مرداد ماه آغاز شده اظهار داشت: فصل صید میگو به طور معمول یک ماه تا 45 روز است و  برای بررسی زمان پایان صید میگو  کمیته مدیریت صید به زودی تشکیل می‌شود.

وی از افزایش 62 درصدی صید میگو در آب‌های استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: صیادان استان بوشهر در 23 روز گذشته افزون بر یک‌هزار و 307 تن میگو صید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 62 درصد افزایش دارد.

معاون شیلات استان بوشهر از مشارکت 8 هزار صیاد در صید میگو خبر داد و خاطر نشان کرد: صیادان با استفاده از 480 قایق و 490 لنج در صید میگو مشارکت دارند که در حاشیه این صید شغل‌های مختلفی فراهم می‌شود.

آهنگرمقدم با بیان اینکه در 23 روز گذشته صیادان استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 500 تن میگو  بیشتر صید کرده‌اند بیان کرد: صیادان استان بوشهر پارسال در همین مدت، 807 تن میگو صید کردند که امسال به 1307 تن رسید.

وی خاطر نشان کرد: صیادان استان بوشهر سال قبل در مدت 42 روز فصل صید میگو در مجموع 1300 تن میگو صید کردند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار