برروی دستان مردم شهید پرور و قدرشناس بوشهر ۷ شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس تشییع و در بوستان شغاب بوشهر و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاکسپاری شد.
کد خبر: ۴۸۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 23 August 2017
همزمان با شهادت حضرت جواد الائمه (ع) فضای شهر بوشهر امروز با تشییع پیکر پاک و مطهر 7 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس عطرآگین و معطر شد و مردم شهیدپرور بوشهر بار دیگر با اهداف و آرمان‌های شهداء تجدید بیعت کردند.

در مراسم تشییع 7 شهید والامقام جاویدالاثر 8 سال دفاع مقدس که با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، فرماندهان نیروهای مسلح و سایر قشرهای مردم برگزار شد با شعارهای شهدا زنده‌اند الله اکبر به خون آغشته‌اند الله اکبر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و شهدا راهتان ادامه دارد پیکرپاک شهدای گرانقدر  را  از سه راهی دانشگاه خلیج فارس بوشهر تشییع کردند.


در این مراسم پس از اقامه نماز به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر پیکر 5 شهید والامقام  در بوستان شغاب بوشهر خاکسپاری شد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار در بوشهر با اشاره به اینکه این 5 شهید والامقام در سال‌های 1362 تا 1365 به شهادت رسیدند گفت: شهید 19 ساله گمنام در سال 1363 در عملیات بدر در شرق دجله و شهید گمنام 21 ساله در عملیات خیبر در جزیره مجنون در سال 1362  به شهادت رسیده است.

سرهنگ غلامحسین خسروی با بیان اینکه شهید گمنام 34 ساله در کربلای 4 سال 1365 و شهید گمنام دیگر در سن 20 سالگی در عملیات والفجر1 در فکه در سال 1362 به فیض عظیم شهادت نائل آمده است افزود: شهید گمنام 33 ساله دیگر در عملیات والفجر 8 در سال 1364 به شهادت نائل آمده است.


وی با بیان اینکه این 5 شهید در بوستان شغاب بوشهر خاکسپاری شدند تصریح کرد: دو شهید گمنام دیگر برروی دستان رزمندگان اسلام در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تشییع و خاکسپاری شد.


مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به اینکه این دو شهید جاویدالاثر در سال‌های 62 و 63 به شهادت رسیده‌اند خاطرنشان کرد: یک شهید 18 ساله در عملیات خیبر جزیره مجنون سال 62 و شهید جاویدالاثر دیگر 28 ساله در عملیات بدر شرق دجله سال 63 به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار