مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: امام جواد (ع) مظهر جود و سخا و علم و معرفت بودند.
کد خبر: ۴۸۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 23 August 2017
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح سه شنبه در مراسم شهادت حضرت امام محمد تقی (ع) اظهار داشت: حضرت امام جواد (ع) از زوایای مختلف، دارای شخصیت برجسته ای بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: امام جواد (ع) مظهر جود و سخا و علم و معرفت بودند و یکی از ویژگی های آن حضرت این است که در دوران خردسالی به مقام امامت رسیدند و زکاوت زیادی داشتند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: جواد الائمه (ع) با شناسایی به موقع نسبت به عصر خود توانست رسالت مهمی که هدایت و رهبری امت اسلامی بود را به انجام برساند.

حجت‌الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: آن حضرت با استمرار راه پدر بزرگوارشان و اجداد طیبینش در سنگر امامت به ایفای نقش مهمی پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: حضرت امام محمد تقی (ع) دارای فضایل اخلاقی بی شماری هستند که عبودیت و بندگی خداوند و طلب توفیق از ذات ربوبی از محورهای زندگی آن حضرت به شمار می آیند.

وی در خاتمه سخنان خود به ذکر حدیثی از امام جواد (ع) پرداخت که می فرمایند: مؤمن در هر حال نیازمند به سه خصلت است؛ توفیق از طرف خداوند متعال، واعظی از درون خود، قبول و پذیرش نصیحت کسی که او را نصیحت کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار