مدیرعامل اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی مردمی استان از برگزاری ۸۰ برنامه قرآنی ویژه دهه امامت و ولایت در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 11 September 2017
ابراهیم مرادی صبح دوشنبه در جمع فعالان قرآنی اظهار داشت: در راستای بزرگداشت دهه امامت و ولایت ۸۰ برنامه قرآنی ویژه این دهه در سطح استان برگزار شد.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی مردمی استان بوشهر ضمن تشریح برنامه های قرآنی دهه ولایت و امامت تصریح کرد: این برنامه ها با همکاری ۳۰۰ تشکل قرآنی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی و با نظارت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان برگزار شدند.

وی برگزاری ۲۰ محافل قرآنی، ۱۰ کرسی تلاوت و ۲۵ ایستگاه صلواتی در سطح استان از برنامه های اجرا شده توسط اتحادیه در ایام دهه ولایت و امامت محسوب می شوند.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی مردمی استان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری ۱۵ برنامه و مسابقه قرآنی و همچنین حفظ سور کوتاه قرآن را از دیگر برنامه های اجرا شده در این ایام عنوان کرد.

مرادی در خاتمه سخنان خود اجرای پنج برنامه به همراه حکمت های نهج البلاغه و همچنین سایر برنامه های متنوع قرآنی جمعا به تعداد ۸۰ برنامه قرآنی را از مهمترین عناوین برنامه های اتحادیه قرآنی مردمی استان در ایام دهه ولایت و امامت ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار