نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:فعالیت علمی و پژوهشی در حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر گسترش یابد.
کد خبر: ۴۹۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 12 September 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در دیدار با اساتید و کادر آموزشی مؤسسه آموزش عالی معصومیه (س) بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه حوزه‌های علمیه دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور است.

وی اضافه کرد: توسعه حوزوی استان بوشهر با برنامه‌ریزی مناسب در حال انجام است و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای مدارس و حوزه‌های علمیه در نقاط مختلف به خوبی پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به نقش بانوان در حوزه دینی اشاره کرد و ادامه داد: حوزه علمیه خواهران یک حوزه‌ بنیادین است.

وی با بیان اینکه مخاطب حوزه علمیه خواهران دو گروه هستند، افزود: یکی خانم‌هایی که در آن درس می‌خوانند و دیگری کسانی که مخاطب این خانم‌ها هستند، که این دو گروه تأثیر زیادی بر مردان در جامعه و تربیت فرزندان دارند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران باید به شدت مورد توجه قرار گیرد، افزود: الحمدالله حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر در سال‌های اخیر در زمینه زیرساختی تحول جدی پیدا کرده و در کشور زبانزد است.

وی ادامه داد: باید از هم‌اکنون بر روی کیفی سازی کار در حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر پرداخته شود و زمینه‌ای برای تعمیق علمی و تحقیق و پژوهش علمی در یک فضای اخلاقی فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان در این نشست از اساتید و کادر آموزشی مؤسسه آموزش عالی معصومیه (س) بوشهر با اهدای هدایایی تقدیر کرد.

همچنین اساتید و کادر آموزشی مؤسسه آموزش عالی معصومیه (س) بوشهر با اهدای هدیه‌ای ویژه برای زحمات و تلاش‌های صورت گرفته از جانب نماینده ولی فقیه در استان، از وی تقدیر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار