نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس صحبت‌ها و پیگیری‌های انجام شده، از سوی وزارت کشور هنوز هیچ گزینه‌ای برای استانداری بوشهر مطرح نیست.
کد خبر: ۴۹۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 13 September 2017
حجت الاسلام عبدالحمید خدری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به روند پیگیری گزینه‌‌های معرفی استاندار جدید بوشهر اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان بوشهر شب گذشته تا پاسی از شب نشست داشته و گزینه‌های متعددی مطرح شد.

وی از بررسی بیش از 20 گزینه برای پست استانداری بوشهر خبرداد و بیان کرد: بر اساس تصمیم مجمع نمایندگان 20 گزینه مورد بررسی قرار گرفت که 6 گزینه غیربومی و 14 گزینه هم بومی بودند و قرار است تا فردا مجمع نمایندگان استان، 5 یا 6 گزینه نهایی را به وزارت کشور معرفی کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از انتصاب استاندار فعلی بوشهر به عنوان استاندار گیلان خبرداد و بیان کرد: انتصاب مصطفی سالاری استاندار فعلی بوشهر در استانداری گیلان نهایی شده و فردا در هیئت دولت مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استانداری بوشهر به صورت سرپرستی اداره می‌شود خاطر نشان کرد:استانداری بوشهر تا انتصاب استاندار جدید به صورت سرپرستی اداره می‌شود و به احتمال ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر سرپرست استانداری  می‌شود.

خدری با بیان اینکه تاکنون هیچ گزینه‌ای برای استانداری بوشهر مطرح نیست گفت: بر اساس صحبت‌ها و پیگیری‌های انجام شده، از سوی وزارت کشور هنوز هیچ گزینه‌ای برای استانداری بوشهر مطرح نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار