سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با بیان اینکه بازی سنگینی با استقلال داشتیم، از احتمال تنبیه بازیکنانش باوجود برتری مقابل استقلال خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 16 September 2017
مهدی تارتار بعد از پیروزی پارس جنوبی مقابل استقلال در نشست خبری حاضر شد.

خبرنگاران حاضر در نشست ابتدا تارتار را تشویق کردند.

تارتار در این نشست خبری گفت: خیلی تمرکزم بالا نیست. بازی سنگینی با استقلال داشتیم بخصوص وقتی 10 نفره شدیم. به یاد ندارم تا الان در فوتبال بازیکنی به خاطر تاخیر در پرتاب اوت کارت زرد دوم را به این شکل به یک بازیکن بدهد.

وی تاکید کرد: استقلال رو به توپهای مستقیم آورد. استقلال در نیمه دوم در بحث مالکیت از ما خیلی بهتر بود. ما هم در ضد حملات اگر خوب عمل می کردیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. بازیکنان باید یاد بگیرند در خدمت تیم باشند. باید فیلم بازی را دوباره بببینم. بازیکنانی که در خدمت تیم نبوده باشند، تنبیه می شوند.

سرمربی پارس تاکید کرد: دست منصوریان در این بازی به خاطر مصدومیت بازیکنانش خالی بود. آنها بد بازی نکردند. استقلال تیم بزرگی است. اگر استقلال تیم کاملی بود، کار ما سخت تر می شد. یک چیزی که برایم خیلی ارزشمند است، این است که توانستیم ساختار دفاعی را طوری درست کنیم که در سه بازی گذشته هیچ گلی نخوریم و این پیشرفت ما را در دفاع نشان می دهد. باید از هواداران هم تشکر کنم. وقتی وارد استادیوم شدم و رنگ زرد را دیدم، روحیه گرفتم و خیالم راحت شد که برنده بازی هستیم. این برد را تقدیم هواداران می کنم.

تارتار درباره اینکه ابتدای فصل خیلی ها نگران بودند پارس به سرنوشت برق و سقوط به لیگ دسته اول دچار شود، گفت: وقتی بازی به بازی پیش رفتیم دیدیم پتانسیل تیم ما بالاست. ما ارسلان مطهری و مایکل اومانا را گرفتیم چون می دانستیم می توانیم در بالای جدول بمانیم. وقتی می بینیم با پرسپولیس بزرگ که در آسیا هم مدعی است در حال رقابت هستیم، روحیه می گیریم ولی کار سخت است. انتظارات نباید از ما بالا برود. ما پله پله جلو می رویم.

وی در خصوص اینکه پارس مقابل استقلال دو نیمه متفاوت داشت و نیمه دوم کاملا دفاعی شد، گفت: اساس کارمان را در نیمه دوم روی ضد حمله گذاشتیم. در ارمنستان مقابل استقلال بازی کرده بودیم و می دانستیم اگر بخواهند به گل برسند بی مهابا حمله می کنند. اگر بازی را آنالیز کنید می بینید استقلال به جز چند ضربه ایستگاهی، موقعیت زیادی نداشت. بچه های ما در خط دفاع عالی کار کردند و به آنها تبریک می گویم.

سرمربی پارس در خصوص منظورش از تنبیه کردن بازیکنانش گفت: بازیکنانم دوست داشتند گل بزنند. امید سینگ هم دوست داشت گل بزند. فیلم بازی را می بینیم. هر بازیکنی که از خودگذشتگی نکرده باشد، او را جریمه می کنیم.

تارتار درباره احتمال برکناری علیرضا منصوریان هم گفت: این کار ما را سخت کرده بود که استقلال این بحران را داشت. استقلال نیمه دوم بی محابا حمله کرد. استقلال سال گذشته هم همین شرایط را داشت. اگر مصدومان استقلال برسند تیمی نمی تواند جلوی این تیم قد علم کند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه منصوریان باید استعفا می داد گفت: منصوریان سالهاست که ابتدای فصل نتیجه نمی گیرد. باید به سرمربی فرصت داده شود. یک مربی همیشه باید امیدوار باشد و اگر امروز می بردند شرایط بهتری داشتند. همه مربیان باید همیشه امیدوار باشند. استقلال زمانی وارد این بحران شد که به منصوریان اولتیماتوم دادند. اگر اولتیماتومی هم بود باید درون خانواده استقلال می ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار