مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه سرعت و ریتم بازی با پارس جنوبی در اختیار بازیکنان استقلال بوده است، دلیل نیمکت نشینی مهدی رحمتی را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۹۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 16 September 2017
میک مک درموت که در غیاب علیرضا منصوریان به نشست خبری آمده بود، درباره باخت استقلال به پارس جنوبی گفت: نمی توانیم بگوییم بابت عملکردمان متاسف هستیم.

وی افزود: بازی در اختیار ما بود. سرعت و ریتم بازی دست ما بود. فوتبال خوبی بازی کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم. فوتبال همین است. ما موقعیتهای زیادی به دست آوردیم.

مربی استقلال افزود: بازیکنان ما برای استقلال و مربیانشان تلاش کردند و دویدند. آنها از این نتیجه خیلی ناراحتند. به بازیکنانمان به خاطر عملکرد خوبشان تبریک می گویم هرچند از نتیجه ناراحتیم.

مک درموت درباره عملکرد بد استقلال در نیمه اول و تکرار این مشکل در این فصل، گفت: اگر از اول فصل به استقلال نگاه کنید، بازی اول ما خیلی عجیب بود و سه بازیکنمان را در اختیار نداشتیم. در بازی دوم نیمه اول در اختیار ما بود ولی در نیمه دوم خوب نبودیم. 

وی سپس گفت: شاید بازیکنان ما در نیمه اول تا حدودی تحت فشار بودند. بازیکنان ما نفرات خوبی هستند. برای تیمی مثل ما که نتیجه نمی گیرد، ساده است که بازی را اینطور ادامه بدهند. این بازی به شما ثابت می کند چرا به بازیکنانمان افتخار می کنیم. بازیکنان هر روز تلاش می کنند. نیمه دوم بازیکنان این باور را داشتند که می توانند پیروز باشند. ما از تلاش دست نمی کشیم.

مربی استقلال درباره اینکه چرا مهدی قائدی نیمکت نشین بود و دلیل نیمکت نشینی رحمتی گفت: هر بازیکنی که کادر فنی انتخاب کند، باید به زمین برود. قائدی بازی خوبی انجام داد ولی ما می توانیم فقط ۱۱ بازیکن را به زمین بفرستیم. همچنین بازیکنان با کیفیتی مثل انصاری و اسماعیلی داریم. این انتخابی بود که کادر فنی انجام داد. در مورد مهدی رحمتی هم باید بگویم دیشب حال مهدی زیاد خوب نبود. وقتی بازیکنی حال خوبی نداشته باشد نمی تواند در ترکیب باشد و حال او مهمتر از بازی کردن است.

وی در پاسخ به این سئوال که مشکل رحمتی چه بود؟ گفت: این بازیکن معده درد داشت.

مربی استقلال درباره داوری گفت: نمی شود گفت داور چه تاثیری در بازی داشت. راجع به داور منفی صحبت نمی کنم. فضای ورزشگاه روی قضاوت داور خیلی تاثیرگذار بود. تماشاگران عالی بودند ولی نمی دانم چرا یکسری اشیایی را به سمت منصوریان پرتاب کردند. نمی دانم تماشاگران طرفدار کدام تیم بودند.

مک درموت درباره تیم پارس جنوبی هم تصریح کرد: نیمه اول تیم پارس سازماندهی شده و با نظم بازی کرد. دو بازیکن کناری خوبی در این تیم هستند که ما را اذیت کردند. بازیکنان پار س اعتماد به نفس لازم را پیدا کرده و بدون اینکه تحت فشار باشند، بازی می کنند. پارس می تواند هر تیمی را شکست بدهد. اگر یک ثانیه بازیکنان پارس را رها کنید گلزنی می کنند. کلید در فوتبال ساده است. موقعیتها را گل کن ولی گل نخور. ما باید به تلاشمان ادامه بدهیم. تنها راه ما موقعیت درست کردن و گل زدن است. تنها یک راه وجود دارد و آن این است که به کارمان ادامه بدهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار