دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: با حمایت هوادارانمان بازی خوبی انجام دادیم و استحقاق پیروزی برابر استقلال تهران را داشتیم.
کد خبر: ۴۹۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 16 September 2017
پس از پیروزی دو بر صفر تیم پارس جنوبی برابر استقلال تهران گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه اول کاملا بر بازی مسلط بودیم و توانستیم با یک گل به رختکن برویم اما در نیمه دوم طبیعی بود که استقلال روی دروازه ما فشار بیاورد اما توانستیم از ضدحمله هایمان به خوبی استفاده کنیم و صاحب یک ضربه پنالتی هم بشویم.

دروازه بان تیم پارس در خصوص عملکرد حسین حسینی دروازه بان استقلال گفت: حسینی عملکرد قابل قبولی داشت و تک به تک های زیادی را دفع کرد. او حتی توانست پنالتی را بگیرد اما دیگر در ریباند توپ کاری از دست او برنمی آمد. اعتقاد دارم او یکی از بهترین دروازه بان های ایران در آینده خواهد بود.

فروزان در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا پارس جم این روند را تا پایان فصل ادامه خواهد داد، گفت: تمامی مجموعه پارس جنوبی تلاش می کند تا این روند را در بازی های آینده هم ادامه دهد اما فوتبال همیشه به سود یک نفر نخواهد بود  و شاید اتفاقات دیگری هم رخ بدهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار