کارگاه آموزشی مربیان آسمانی ویژه طلاب مشاور در مدارس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 16 September 2017
معاون اجتماعی و  پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری کل استان بوشهر در حاشیه برگزاری اولین کارگاه آموزشی مربیان آسمانی گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی در خانواده ها و همچنین بر اساس آمارهای بدست آمده از پژوهش های انجام شده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در برای نوجوانان، نیازمند آموزش های لازم و کاربردی برای مربیان و مشاورین مذهبی داریم.

عباس کشاورزی افزود: ما با رصد و پیشگیری آسیب های اجتماعی باید خانواده ها را در زمینه های مختلف و فرهنگ سازی، خانواده ها را واکسینه فرهنگی کنیم.

وی بیان داشت: دشمن دارد از همه ابزار و روش های نوین برای ضربه زدن به خانواده ها استفاده می کند و مربیان و مشاورین مذهبی ما هم باید علوم و آگاهی های خود را نسبت به مسائل روز تقویت و بروزرسانی کنند تا بتوانند در جامعه تاثیرگذار باشند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر افزود: بر همین مبنا با همکاری حوزه علمیه خواهران استان بوشهر کارگاره آموزشی ویژه طلاب مشاور در مدارس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با حضور حجج اسلام سید کریمی و زراره به مدت ۵ روز از ۸ صبح الی ۱۸ عصر در دانشگاه علمی کاربردی استانداری درحال برگزاری است.

کشاورزی اظهار داشت: این دوره با محوریت آسیب شناسی فضای مجازی برای کودکان و بررسی اختلالات رفتاری کودکان و نوجوانان و راهکارهای حذب جوانان به شعائر مذهبی است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان دوره به شرکت کنندگانی که حدنصاب را در آزمون بدست بیاورند گواهی معتبر شرکت در دوره اهدا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار