معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: با نهایی طرح شهر هوشمند بوشهر اعتبارات لازم تخصیص می‌یابد.
کد خبر: ۴۹۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 17 September 2017
سعید زرین‌فر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنج استان بوشهر، خراسان رضوی، یزد، اصفهان و آذربایجان شرقی به عنوان پایلوت منطقه ویژه علم و فناوری انتخاب شده‌اند که طرح‌های مختلفی در این استان‌ها اجرا خواهد شد.

وی از ایجاد مکانات علمی، صنعتی، تولیدی، آزمایشگاهی، تحقیقاتی و زیرساختی خبر داد و اضافه کرد: طرح‌های ویژه با مزیت‌های خاص در این مناطق اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر بیان کرد: طرح‌هایی در زمینه نخیلات، شیلات و شهر هوشمند برای اجرا در بوشهر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه وجود زیرساخت‌ها یکی از پیش‌نیازهای ایجاد شهر هوشمند در بوشهر است، ادامه داد: در هفته‌های گذشته کارشناسان اتریشی برای بررسی و اجرای طرح‌های شهر هوشمند به بوشهر سفر کردند.

زرین‌فر به طراحی‌های صورت گرفته برای شهر هوشمند بوشهر اشاره کرد و افزود: تکمیل زنجیره ارزشی بین تولیدکنندگان شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز خدماتی تا مصرف کنندگان از اهداف اجرای شهر هوشمند است.

وی از دیگر برنامه‌های شهر هوشمند به ارتقاء سطح خدمات و رفاه مردم در زمینه‌های فرهنگی، سلامت، اجتماعی، حمل و نقل و اقتصاد اشاره کرد و گفت: با نهایی طرح شهر هوشمند بوشهر اعتبارات لازم تخصیص می‌یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار