با حضور جمعی از مسئولان استان بوشهر، جشن دانش آموختگی ۴۲۰ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در سالن پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 18 September 2017

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر عصر یکشنبه در این آئین ضمن تبریک به دانش آموختگانی که در این جشن شرکت داشتند، اظهار داشت: خوشبختانه امروز در حال برگزاری دومین جشن دانش آموختگی دانشجو معلمان استان بوشهر هستیم.

اکبر مولایی گفت: ۲۵۰ نفر از ۴۲۰ دانش آموخته ورودی ۹۲ بومی استان بوشهر و سایر آنها از استان‌های نیمه جنوبی کشور هستند که مهرماه امسال کار خود را در مدارس استان بوشهر و دیگر استان‌های نیمه جنوبی کشور آغاز می‌کنند.

مولایی بیان کرد: به همه نو معلمانی که امروز ردای معلمی را به تن می کنند تبریک ویژه می گویم و همه ما از اهمیت کار معلمی آگاهی داریم.


وی در ادامه اضافه کرد: امیدوارم که با ورود این دانش آموختگان جدید که با انرژی، مهارت و تخصص کافی کارشان را در مهرماه آغاز می کنند، ما شاهد تحولی در آموزش و پرورش کشور باشیم.

مولایی تاکید کرد: نیاز است تا دانشگاه فرهنگیان با یک انرژی مضاعف، تمام مساعی خود را به کار بگیرد تا معلمان جدیدی را به بدنه وزارت آموزش و پرورش پس از دانشسراهایی که در گذشته به تربیت معلم اقدام کردند، تزریق کند.

وی متذکر شد: امیدواریم که نیروهای جدید ما جایگزین‌های خوب و خوب‌تری از گذشتگان باشند و نسل آینده ما در رفاه و آسایش آموزشی به سر برند.

مولایی خطاب به دانش آموختگان پردیس‌های علامه طباطبایی و بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر افزود: می دانم که در این چند سال با امکانات کمی که داشتیم دست و پنجه نرم کردید ولی با این وجود هیچکدام از شما فرهیختگان دانشگاه فرهنگیان از هدف غایی که داشتید عقب نکشیده و با تلاش و زحمت فراوان خودتان را به آمادگی کامل برای کار معلمی رساندید.


مولایی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر همچنین در این جشن متن پیام دکتر محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور را خطاب به دومین دوره دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان قرائت کرد.

در پایان نیز این دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر  سوگندنامه معلمی قرائت کردند.

از برنامه های جنبی این جشن می‌توان به خوانش شعر و قطعه ادبی توسط نومعلمان، اجرای موسیقی سنتی و ... اشاره کرد.


در پایان نیز به نومعلمان تندیس معلمی توسط رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، فرماندار شهرستان بوشهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و سرپرست پردیس بنت الهدی صدر بوشهر اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار