فرماندار عسلویه با تاکید بر توجه به طرح‌‌های اشتغال‌زایی و تولیدی در عسلویه گفت: ایجاد اشتغال و سپردن اقتصاد شهر عسلویه به جوانان این شهر در اولویت برنامه‌های شهرداری و شورای شهر باشد.
کد خبر: ۴۹۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 18 September 2017
عبدالله نادری صبح امروز در  معارفه شهردار عسلویه با اشاره به نام‌گذاری امسال  بر توجه به طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی تاکید کرد و اظهار داشت: امسال سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گرفته است و بر اساس برنامه پنجم توسعه باید سالانه در کشور  950 هزار شغل جدید ایجادشود.

وی با تاکید بر توجه شورای شهر به طرح‌های اشتغال‌زایی افزود: شورای اسلامی و شهرداری عسلویه باید در زمینه طرح‌های اشتغال‌زایی فعالیت داشته باشد و آن را یکی از اولویت‌های اصلی خود بداند.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه وضعیت زیرساخت‌های این شهر تا حدود زیادی به حد مطلوب نزدیک است  تاکید کرد:  با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم ضروری است شهرداری عسلویه و شورای شهر به طرح‌های اشتغال‌زایی ورود کند.

نادری با تاکید بر واگذاری اقتصاد شهر عسلویه به جوانان گفت: شورای شهر عسلویه در زمینه جذب سرمایه گذار و سپردن اقتصاد به دست جوانان شهر  عسلویه اقدام کند.

فرماندار عسلویه با اشاره به اینکه ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی دریچه‌ای برای شورای شهر و شهرداری گشوده شده خاطر نشان شد: شورای شهر عسلویه با کمک معتمدان و مردم، راه‌های جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال با آموزش افزایش دهد و استفاده از این فرصت دریچه‌ای است رو به توسعه که مقابل شورای شهر و شهرداری عسلویه باز شده است.

نادری  با بیان اینکه سطح آموزش در شهرستان عسلویه به ویژه درشهرها مطلوب و قابل  قبول  نیست  تاکید کرد: امسال پژوهش‌سرای دانش آموزی و یک مدرسه جدید  در شهر عسلویه ایجاد می‌شود ولی مشکل  مراکز آموزشی بحث سخت افزار نیست ضروی است در شرایط کنونی خانواده‌ها نسبت به آموزش فرزندان خود حساس شوند و ارتباط بیشتر، بهتر و کامل‌تری با مدرسه داشته باشند و در مباحث نرم افزاری آموزش فعال شوند و این مهم از طریق شورا ومعتمدین قابل حل است.

وی، اولویت دیگر شورای اسلامی و شهردار عسلویه را  فراهم کردن بستر مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی پیشگری از آسیب‌های متعدد با هجمه سنگین که از طریق دنیای مجازی صورت می‌گیرد، ضروری است که این کار باید  با آموزش  لازم به خانواده‌ها صورت گیرد.

نادری با قدردانی از وجود وحدت و انسجام در شورای پنجم عسلویه افزود: از ابتدای شورای پنجم شهر عسلویه بارزترین نشانه و شاخص آن اتحاد همدلی و وحدت شورا است که در انتخاب رئیس شورا و نایب رییس آن نمود پیدا کرد و سپس به انتخاب شهردار انجامید این وحدت می‌تواند برای شهر عسلویه بسیار کار ساز شود زیرا وحدت یکی نیازمندی‌های اصلی توسعه است.

فرماندار عسلویه ضمن تشکر از علی ماندگار شهردار سابق و شورای اسلامی دوره چهارم خداکرم عباس‌زاده  بعنوان شهردار جدید شهر عسلویه معرفی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار